Hoe betrouwbaar is testen voor nod?

Ik moet nog 3 dagen wachten, minstens, weet het niet exact, maar di 2 weken geleden was t eitje jumpklaar!



Ik weet dat testen op of na nod t beste is en ik weet ook dat er vele bevruchtingen nog ten gronde gaan voor nod, dat mensen dan ongi worden zonder te hebben geweten dat ze zwanger waren, maar…



Vorige keer was t meteen raak en voelde ik al ruim week vantevoren aan dat ik zwanger was en had ik dus ook al klachten. Diezelfde klachten heb ik nu weer. Ik heb nog nooit ongi klachten gehad. Dus of ik heb dat voor t eerst in mijn leven, of…tja dat zeg ik maar niet hardop hoor, dat druf ik niet :wink:



Maar ik vraag me dus af, als t zo is en je hebt al zo vroeg klachten, kun je dan eerder een streepje verwachten? En zo ja, is dat dan betrouwbaar genoeg? Ik ga namelijk maandag op schoolreis en dan zijn wc’s niet dichtbij en dinsdag hele dag het bos in, met misschien zelfs gene wc…dus ik wil eigenlijk graag nu al wat meer weten, dat ik voorbereid weg kan, voor het geval dat ik dna vroeger ongi wordt.(ja ik weet het ik kan het toch wel meenemen, maar wil ik eigenlijk niet!!!)



Ik ben toevallig de mogelijke springdag bij d egyn geweest, maar dat was op dag 32, dus als ik dat niet had geweten en ik had nu klachten gehad…had ik nu ook getest want had ik geen enkel idee gehad van wanneer en zo, dan had ik toch ook meteen gedacht, een streepje is een streepje, zonder idee van mijn nod is pas over 3 dagen…dus ik dnek nu…kan het misschien proberen…jaja ik weet het stom!!! Eigenlijk is te vroeg testen stom toch???



Maar die testen branden dus in d ebadkamer…vraag me alleen af of t zin heeft en als t zin heeft???



Wil gewoon even advies en even van me afschrijven! vind t nu al doodeng geloof ik als t nu weer raak is!!!



bedankt!

Ik heb twee dagen voor mijn NOD positief (een heel licht streepje) getest. Twee dagen later op mijn NOD was het echt superduidelijk. Ik wist ook zeker dat ik zwanger was en kon ook niet langer wachten. Dus je kan het proberen, maar niet meteen teleurgesteld zijn als het niet positief is. Dan gewoon wachten tot je NOD en het nog eens proberen…



Ik duim voor je!

Tja ik voel al heel snel dat ik zwanger ben met alle verschijnselen erop en eraan maar bij mij gaat het ook vaak ten gronde (ws wegens mijn leeftijd) dus ik heb geleerd eerst maar eens overtijd raken en dan zien we wel verder.



Zwangerschapsverschijnselen zeggen bij mij dus niets over het wel of niet goed zwanger raken. EN verschijnselen zeggen bij mij dus niets over een positieve test.



Jij kan het natuurlijk proberen als je wilt.

Ik had 4 dagen voor mijn NOD ook echt een licht streepje!!!

Bedankt voor de reacties! Dinsdag is t 2 weken geleden dat mijn ei gesprongen kan zijn, dus heb besloten toch nog maar even te wachten. Ben bang dat ik dadelijk een licht streepje krijg, maar dan weer onzeker wordt of dat streepje dan dikker wordt. Dus wacht braaf mijn nod af en die is op zijn vroegst dinsdag en kan zelfs woensdag of donderdag zijn!



Bedankt dus! Ik wacht toch nog maar lekker even af!