Hoe betrouwbaar is een vroegtest?

Bij mij waren de kwaaltjes ook heel verschillend. Bij de eerste had ik alleen een soort van menstruatiepijn en bij de tweede was ik heel de dag misselijk.

Hier ook mteen vanaf de eisprong misselijk en duizelig. Heel verschil met de vorige keer, toen was ik wel eens misselijk maar niet dagelijks en zeker niet tot voorbij de 12 weken. Toen was ik wel veel moeier.



En gefeliciteerd!!

Dank voor jullie reacties. Ik ben er dus achter dat zodra ik iets meer of ‘teveel’ eet en me echt vol voel ik misselijk word… Dus ik eet steeds kleine beetjes dan gaat het goed :slight_smile:



Vanmorgen toch nog een testje ertegenaan gegooid, en duidelijk als wat: Ik ben zwanger!!! :smiley:

Dus ik ga denk ik maar even kijken in 't ‘Zwanger zijn’ gedeelte :slight_smile:

-> En mijn ticker veranderen natuurlijk :stuck_out_tongue:

Jhaaaa mojito we told you : gefeliciteerd nogmaals! !



Hier vanmorgen heel enthousiast een test gedaan maar helaas. .

Heb wel menstruatie krampen maar nen nog niet ongesteld geworden maar dat is een kwestie van tijd vrees ik :cry:

@wieffie wrote:

Jhaaaa mojito we told you : gefeliciteerd nogmaals! !



Hier vanmorgen heel enthousiast een test gedaan maar helaas. .

Heb wel menstruatie krampen maar nen nog niet ongesteld geworden maar dat is een kwestie van tijd vrees ik :cry:




Ja ik weet het :oops: :stuck_out_tongue:



Oh jeetje… Nou als je nog niet ongesteld bent geworden is er dus nog wel een kleine kans? Je zei eerder dat vandaag je NOD zou zijn toch? :hug:

Ja vandaag zal ik ongesteld moeten worden.

Misschien dat ik wel te vroeg ben geweest met testen.

Probeer het zaterdag wel weer… maar eerste test vanmorgen was dus niet zwanger.

@wieffie wrote:

Ja vandaag zal ik ongesteld moeten worden.

Misschien dat ik wel te vroeg ben geweest met testen.

Probeer het zaterdag wel weer… maar eerste test vanmorgen was dus niet zwanger.




:hug:

Ik vroegh het me ook af. Eerder getest met de normale testen, gewoon vanaf je verwachte menstruatie. Maar ik zie tegenwoordig steeds meer van die vroegtesten tot 4 dagen voor je nod. Ze schijnen net wat minder hcg te kunnen meten.

sommigen al vanaf 15 iu/l dan ben je dus nog geen 4 weken zwanger of net wel?

http://zwangerbuikkramp.nl/hcg-waarde.html

is het niet beter gewoon te wachten tot aan nod ivm een grotere kans op een miskraam?