De dames hebben best veel verkleedspullen, maar ik vraag me af hoe ik ze t beste kan opbergen.
De dames hebben wel een opbergkist of -ton, maar daar wordt t toch allemaal zo kneukelig in.
Hoe doen jullie dat?
Ik kan er moeilijk speciaal een kast voor kopen?! Of wel?!
@Suwanna wrote:
kneukelig
Wasda? :mrgreen:
@Suwanna wrote:
Hoe doen jullie dat?
Ik kan er moeilijk speciaal een kast voor kopen?! Of wel?!
Tja… Als je er de ruimte voor hebt, en ze hebben veel verkleedkleding… Zou ik dat zéker overwegen… :think: Dan kun je het ook mooi aan een hanger ophangen…

Gekreukeld dan?! hahaha. Vouwen en plooien erin die er niet in horen…
Heb er momenteel niet echt de ruimte voor helaas.
:mrgreen:
:think:
En heb je ook niet ergens een hoekje ‘over’ waar je een buis kunt hangen zodat je daar de kleding ophangt? Bijvoorbeeld?
Misschien in de linnenkast? Anders in hun eigen klerenkast?
Of als je daar geen ruimte hebt, dan een buis kopen bij Karwei, Praxis of Gamma en een eigen kastje maken tussen twee houte plankjes en een gordijntje ervoor. Ook krijg je van dat hang kasten die van stof/zijl gemaak is. Heel goedkoop en je kan het op en af slaan als je het niet gebruiken.
Ik denk dat ik zo eentje voor mij ook gaan halen. Zag ze een tijdje geleden nog bij de Blokker… Ook wel praktisch als je gaan kamperen. :thumbup:
@Hartje wrote:
klerenkast
Dat zeg ik dus expres NOOIT… :mrgreen: Ik vergeet altijd de ‘n’ te gebruiken wanneer ik dat woord in m’n mond neem, dus tja… Dan klinkt het zo raar, hè… :lol:
Dan wel ja! hahahaaa
grote houten kist waarin je het redelijk netjes in kunt leggen?
de meiden delen een kledingkast, dus dat is geen optie. de kast puilt nu al uit.
En zo’n stang. tja. het is een tijdelijke oplossing, ik hoop dat ze over een jaar zeker een eigen kamer hebben.
Heb wel overwogen de boel in de vaste kast in de gang (tegen over hun kamer) te hangen, maar ja, daar staat ook de stofzuiger enzo. Is net weer niet handig…
:think: :think:
En een houten kist…dan zou ik weer iets moeten kopen, ze hebben al zooi genoeg, hahaha.
Ik zat wel te denken om hun speelhuis te gebruiken, maar ja, dan moeten ze daar iedere keer op de kop in om wat uit te zoeken…(is nog al een diep huis)
:think: :think:
@Hartje wrote:
Ook krijg je van dat hang kasten die van stof/zijl gemaak is. Heel goedkoop en je kan het op en af slaan als je het niet gebruiken.
Ik ga zo toch nog ff shoppen met de dames. Is misschien wel een optie!
Als ik een oplossing gevonden heb, dan zal ik em showen....
Voorlopig liggen de kledingstukken nog overal en netjes en hangt de duurste jurk aan een hangertje aan de kledingkast. Maar het is allemaal net niet handig.