Hier ook krullen, ik een dikke bos, en Ralf een dun bosje, wordt hopelijk wel meer. Kammen als het nat is en dan op laten drogen. Ik gebruik voor Ralf een beetje gel. Wat ik alleen wel jammer vind is dat als ie in zijn autostoel gezeten heeft dat ie dan zo’n vogelnest op z’n achterhoofd krijgt :? .
Maar die wilde ook echt alles voorproeven van Saar… echt alles…
Enz… die ging letterlijk op zijn knieën de kamers door om te kijken of alles op die hoogte veilig was…
Kijk, dat’s nou een toegewijde vader :inlove: Meneer Bos & Co: Watch and learn! :thumbup:
Hier lijkt Robin ook de krullen van zijn 2 opa’s geërfd te hebben- want wij hebben allebei vreselijk stijl haar :roll: .
Wij gebruiken tot nu toe alleen maar Top-to-toe wash voor hem en zeker geen zwitsal. Niet dat ik er echt iets op tegen heb, maar ik vind zo’n overheersende geur voor zo’n kleintje gewoon niet lekker. Grote-mensen-spul durf ik ook niet aan omdat ik eczeem heb en Jasper een erg gevoelig huidje heeft. Zit dus in de familie en de kans is groot dat Robin er ook slecht tegen kan. Maar ik zal die tip wan eerst kammen dan drogen wel een keer proberen. :thumbup:
Maar die wilde ook echt alles voorproeven van Saar… echt alles…
Enz… die ging letterlijk op zijn knieën de kamers door om te kijken of alles op die hoogte veilig was…
Kijk, dat’s nou een toegewijde vader :inlove: Meneer Bos & Co: Watch and learn! :thumbup:
Maar ik zal die tip wan eerst kammen dan drogen wel een keer proberen. :thumbup:
Goeie papa, mindere partner… we zijn inmiddels uit elkaar!! hahahaha
Maar hij is altijd voor zijn meisje!
Morgen komt hij ook mee, als het lukt, naar de meeting!
Ik snap dat niet van dat kammen en drogen… ik kam Saar d’r haar altijd als t nat is… en laat het dan drogen. Kammen jullie het dan altijd als het droog is pas???
Ik snap dat niet van dat kammen en drogen… ik kam Saar d’r haar altijd als t nat is… en laat het dan drogen. Kammen jullie het dan altijd als het droog is pas???
Ralf gaat 's avonds in bad, dus 's ochtends is het droog, dan kam ik het dus niet, maar doe het met mijn handen goed, want droog kammen is echt een ramp met krullen.
Ik kam hier de haartjes ook nat hoor.
Als ik het niet doe en eerst laat drogen lopen er hier 3 ontplofde egels rond in huis :lol:
Vooral het haar van de oudste… als ik dat met de handdoek droog en dan verder aan de lucht laat drogen… dan is er geen powergel die dat meer enigzins in model krijgt. Hij heeft heel veel en stug haar, dus is sowieso al een uitdaging (gelukkig mag er sindskort gel in van meneer :thumbup: ).
Voor wat betreft de krullen… ik heb dus in mijn onderste haren krul zitten… nooit geweten tot ik ging trouwen :o Ging voor proef’kapsel’ (zo spannend had ik het niet, maar het is wel helemaal netjes gedaan door de kapster de dag van ons huwelijk) en eerst beetje knippen en ze was het aan het drogen en ze was echt verbaasd over de lading krullen die ik dus bleek te hebben!
Als ik het daarna echter weer kam is het dus idd weg net als bij je dochter…
Wat ik zelf nu nog weleens doe is na het wassen drogen met de handdoek, dan iets droger laten worden aan de lucht, kammen en dan met wax ‘kneden’. Krijg er dan niet echt meer de krullen mee, maar wel een grove slag.
Meestal is me dit echter teveel werk :oops: en ga ik dus eigenlijk behoorlijk stijlharig door het leven.
Ralf gaat 's avonds in bad, dus 's ochtends is het droog, dan kam ik het dus niet, maar doe het met mijn handen goed, want droog kammen is echt een ramp met krullen.
Aha… ik kam het 's ochtends en 's avonds… maar Saar heeft geen krullen, jammer genoeg!
Bij hem zit het vooral aan de onderkant, dus bovenop is het gewoon, wel iets slag, maar in zijn nek en bij de oren heeft hij mooie krullen.
Ik heb het expres nog niet laten knippen, laat het groeien, nu is het al best lang. Tot onder zijn oren en achter zelfs in zijn nek, maar doordat het krult valt het niet op dat het zo lang is.
Wat ik doe…
Ik wil namelijk ook echt die krullen zien, dat staat zó goed!
Ik gebruik nog steeds haarlotion (voor Robin ook… :oops: )…
Dus eerst wassen, dan haarlotion erin en krullen fixeren, dus een beetje met mijn vingers erdoorheen achter, geen kam, en dan alleen boven op zijn hoofd waar geen krul zit daar kam ik netjes de scheiding erin zeg maar.
Onder zijn oren kom ik niet.
Zo laten drogen, en klaar.
Gel gebruik ik niet want daar worden ze denk ik zo plakkerig van, en het is gelukkig ook niet nodig.
Voor Robin heb ik wel gewoon ‘grote mensen’ gel, maar als shampoo dan gewoon die Zwitsal Boys (met die piraat) en de haarlotion dus…
En normaal kam ik het dus en ziet het er zo uit met die kronkel vanachter, nu had ik het ook geborsteld maar er dan met mijn vingers opnieuw doorgegaan.
Mijn dochter heeft precies zo’n haar en bij haar gebruik ik de baby/kinder gel van de Hema (blauwe gel in een tube met Jip en Janneke erop) Als het haar nat is de gel er door heen en krullen kneden. Het droogt dan als wetlook op maar als het haar droog is en je gaat er dan doorheen heeft ze echt een prachtige bos krullen (zie foto). Dat spul werkt in Flo’s haar echt het beste!
Ik gebruik Schwarzkopf shampoo met conditoner erin en de spray daarvan eerst ook, maar die droogt het haar tóch uit en nu gebruik ik Andrelon krullencrème in een pompje, ideaal spul!
En vooral omdat ik er bij mijn dochter helemaal niks aan hoef te doen om ze te behouden of te laten opvallen. Gewoon wassen, borstelen en dan lekker laten drogen. De nacht na het wassen een beetje lotion tegen de pluis en dan alleen nog mooi zijn…