hallo
daar ben ik
ben ik het ziekenhhuis geweest,heel gesprek gehad.
dit jaar had ik bij de dokter al uitstrijkje laten maken,dus dat hoefde nu niet meer!man zijn zaadjes waren redelijk,ze waren niet zo heel snel,maar dat komt heel vaak voor,dus moest ik me niet druk om te maken,gelukkig
inwendig onderzoek gehad,Helaas me eileder(heb er 1)is niet goed doorgankelijk,en o de gewone manier is het ongeveer 25 procent,snikkkkkk…
ik nmoet nu meteen als me menstruatie komt bellen voor baarmoeder onderzoek!en dan word het ifv!dat is wat bij mij gaat werken hoopt ze!
ik kan wel zwanger worden,maar me eileider pakt het niet goed…
lang veraal kort te houden,het was slecht bericht en ben aardig geschrokken dr van:-(liefs
Ach meis wat een baggernieuws om zo te moeten verwerken. Kan me helemaal voorstellen dat je ervan schrikt. Neem je tijd meis, laat het allemaal langzaam bezinken en houd moed! Het is ‘alleen maar’ je eileider die niet meewerkt en je baarmoeder werkt naar behoren. De bevruchting zal ook niet het spannendste stuk worden ook die zal goedgaan.
Het enige wat ik je kan meegeven uit eigen ervaring, mij valt de IVF mee! Het vervelendste stukje is de punctie (en tja wat is vervelend? Bevallen is ook vervelend en je krijgt een stukje pijnstilling en het duurt relatief veeeeeel korter dan bevallen!) maar daarna is het bijna alsof je ‘gewoon’ zwanger bent geworden. Heb intussen een stuk of 8 puncties gehad en echt waar ben ze allemaal goed doorgekomen, ja het doet wel wat pijn (stel je voor dat iemand bloedprikt en dat een aantal keren achter elkaar op een plek die wat gevoeliger is dan je arm) maar het zijn korte pijnscheuten die door goed te blijven ademen echt door te komen zijn. :thumbup:
Mocht je tegen vragen aanlopen over de IVF mag je altijd PB-en natuurlijk of mee komen schrijven bij het topic. :-*
Doe rustig aan, geef je tranen ook de ruimte maar vooral blijf hoop houden! Hulp is onderweg en je bent in goeie handen bij je artsen! :thumbup:
Heeft een nacht slapen (als je dat tenminste gelukt is) geholpen? :hug:
Vanavond ga ik me eerste spuit zetten,Menopur,spannend…
we gaan eerst 3 x voor iui…begin best beetje zenuwachtig te worden voor vanavond,het is zo echt nu:-)
@mama van patty wrote:
Vanavond ga ik me eerste spuit zetten,Menopur,spannend…spannend meis.
we gaan eerst 3 x voor iui…begin best beetje zenuwachtig te worden voor vanavond,het is zo echt nu:-)
Ik ga voor je duimen dat het snel mag lukken.
Jannigje:bedankt,pfpfpf…
ik ben ook weer blij op het forum te zijn,kan toch weer dr van alles over lezen…en tips/raad vragen hahaha…spannend…
ik hoop dat ie meevalt vanavond,als ik die spuiten zie leggen denk ik ieks,maar goed het is voor een goed doel,en daar gaan we voor
Het spuiten gaat je denk ik echt meevaleen.
Mijn tip is: Je moet het gewoon doen. Van te voren niet teveel erover denken.
Dat hielp bij mij ook.
En ik ben idd ook erg blij met het forum. Kan je toch mooi je ie weer kwijt en al je vragen stellen.
@mama van patty wrote:
Jannigje:bedankt,pfpfpf…
ik ben ook weer blij op het forum te zijn,kan toch weer dr van alles over lezen…en tips/raad vragen hahaha…spannend…
ik hoop dat ie meevalt vanavond,als ik die spuiten zie leggen denk ik ieks,maar goed het is voor een goed doel,en daar gaan we voor
Heel veel succes met het spuiten vanavond. Ik ben echt doodsbang voor naalden en mij is t uiteindelijk ook gelukt om zelf pregnyl te spuiten, dus dan moet t jou ook lukken. Op naar een mooi resultaat!
Ik ben ook doodsbang voor spuiten maar mij is het ook gelukt :mrgreen: succes vanavond :thumbup:
Hoe gaat het met jou Jannigje?
En hoe voel jij je Elle?
@bigsby wrote:
Zal ik dat even in het klaagtopic neerzetten? Want daar gaat dit topic denk ik niet over. :wink: Je kan het zo daar lezen :mrgreen:
Hoe gaat het met jou Jannigje?
ben ikweer,me 2de spuit is ook gezet…
Moet toegeven het valt mee,het doen is gewoon beetje griezelig haha…
maar vandaag deed het ietsie meer pijn dan gister,maar ik zeur niet,gewoon doen!!!haha
@mama van patty wrote:
ben ikweer,me 2de spuit is ook gezet…Gewoon doen en dan valt het mee.
Moet toegeven het valt mee,het doen is gewoon beetje griezelig haha…
maar vandaag deed het ietsie meer pijn dan gister,maar ik zeur niet,gewoon doen!!!haha
Ik ben blij als ik ook weer mag beginnen. Dan heb ik in ieder geval het gevoel weer bezig te zijn :oops: :oops: :oops:
Jannigje :ja het is nu ook echt begonnen,niet veel weten dr van,maar me moeder&beste vriendin die feliciteerde me ook met de nieuwe mijlpaal toen dacht ik ook,tjee het is nu echt begonnen…zo spannend…
ben je al lang bezig?
Mijn vriend en ik zijn al 2.5 jaar bezig voor een kindje van ons samen.
Stein is namelijk niet van hem.
Heb al één ICSI poging gehad en al één keer een cryo terugplaatsing.
We gaan nu voor de tweede ICSI poging.
Dinsdag moet ik naar de gyn en dan hoor ik wanneer ik mag gaan spuiten.
jeetje dat is wel heel heftig he?
icsi heeft me vriendin ook gehad…
dus jij heb alle voorgangers al gehad.
gelukkig is het bijna dinsdag ik ga hopen dat je mag spuiten(hahaha,klinkt raar!)
Helaas heb ik alle voorgangers niet gehad.
Zaad van mijn vriend is zo slecht dat zelfs de indicatie van ICSI "proberen"is.
Vorige poging uiteindelijk maar 3 levende zaadjes gevonden in een heel potje :shock: :oops:
BAlen!!!
en hoe vaak mag je icsi doen?!dat is echt zwaar GRGRGRR
en 3 is erg weinig pfpf
Je hebt maar 3 pogingen.
Ik ga op de bank een filmpje kijken :-*
dat is weingi ja…
lekker ff filmpie kijken,veel plezier :-*