Hoe beginnen met kolven?

2009? voor hij doorslaapt bedoel je? :wink:

hij heeft vorige week al 3x van 23.00 tot half 7 geslapen :inlove:

o wat gemeen, die van mij slaapt nog steeds niet door! :mrgreen:

@lena3 wrote:

o wat gemeen, die van mij slaapt nog steeds niet door! :mrgreen:

:mrgreen:

jayden heeft vanavond voor het eerst een flesje gedronken! :inlove: nou ja, 25 cc hihi :inlove: en hij had het gewoon binnen een minuut op! :shock: :dance: :inlove: morgenochtend dus weer kolven :slight_smile:

en weer gekolfd! jayden heeft vannacht uit links gedronken, dat was om half 5. om 9 uur heeft hij rechts gehad en heb ik daar restje uit proberen te kolven maar dat wilde niet echt. toen links maar gedaan, en daar heb ik 60 cc uit gehaald! :dance: toen er maar mee gestopt haha!

Zo ben ik ook begonnen!! Super :dance:

Amy wat goed meis!

Ook ik ben vandaag begonnen met kolven…

50 cc uit de niet gedronken borst gehaald, het duurt wel veeel langer voordat het eindelijk eens toeschiet…

Maar nog een keer 50 cc en mams kan eens een avondje weg :wink: :mrgreen:

doen jullie die kleine beetjes al gelijk in ijsblok zakjes?

Wilco is nog maar weken en pas met een week of 6 wil ik hem an het flesje laten wennen.

xx

famke

@famke wrote:

doen jullie die kleine beetjes al gelijk in ijsblok zakjes?

Ik wel :wink:

vanmorgen 130 cc gekolfd!! hij was vannacht niet gekomen, dus kon rechts geven, en daarna links kolven! :dance:

famke ik zou niet langer dan tot 6 weken wachten. Blijkbaar is het tussen 4 en 6 weken het makkelijkste (iets met sterke zuigreflex ofzoiets).

Knap hoor Amy, ik 1 keer gesnapt :thumbup: . Tessa deed er wéken over voordat ze 'm echt vatte :mrgreen: . En nog doorslapen ook, bah wat een rotkind :mrgreen: .

mag ik even trots zijn op mezelf? :shifty:

Jayden is vannacht weer niet gekomen, pas om kwart over 6! :dance: hier dus hetzelfde gedaan als gister, links gedronken, rechts gekolfd, in een kwartiertje 160 cc, en dan ben ik dus ook zelf gestopt, had nog door kunnen gaan, maar flesje was vol :shifty:

enne, als ik al 160 cc in een kwartier kolf, wat moet jayden dan wel niet binnenkrijgen :shock: :shifty:

ha, je bent een natuurtalent!!

vandaag in totaal bijna 250 cc :shifty: ok, wel met 2 borsten, maar toch :shifty:

Oud topic, maar zeer interessant om te lezen.

Onze kleine meid is nu 3 weken oud, dus over een week wil ik beginnen met kolven.

Ben vanochtend op pad geweest voor zakjes van de medela, maar 19 euro voor 20 zakjes vind ik teveel geld…na wat googleen gelezen dat ijsklontzakjes net zo goed zijn, dus die maar in huis halen.

Ik hoop dat het hier ook zo snel gaan net als bij amy :oops:

@kaatje77 wrote:

Oud topic, maar zeer interessant om te lezen.

Onze kleine meid is nu 3 weken oud, dus over een week wil ik beginnen met kolven.

Ben vanochtend op pad geweest voor zakjes van de medela, maar 19 euro voor 20 zakjes vind ik teveel geld…na wat googleen gelezen dat ijsklontzakjes net zo goed zijn, dus die maar in huis halen.

Ik hoop dat het hier ook zo snel gaan net als bij amy :oops:

Ik vries mijn melk in Avent bewaarbekers (die bekers zijn voor maximaal 180 ml). Als het klonten zijn geworden zet ik de bekers even uit de koelkast (soms even onder de kraaan) en dan druk ik de klont uit de beker. De klonten doe ik dan in een druk en sluit zakje.

Ik vind dit makkelijker en minder geklieder dan ijsklontzakjes. Het is maar een ideetje!

Succes!