Hoi,
Samaar die is overdag zowat als zindelijk, heel afentoe nog een ongelukje als ze druk aan het spelen is maar het gaat echt super verder :thumbup: Maar hoe begin je dus met de luier af te laten s’nachts?
Hoe weet je of je kind daar klaar voor is?
Moeilijk te zeggen.
Lyann kwam in een keer uit haar eigen 'savonds van:
Mama ik hoef niet luier om he ik ben grote meid!
En sindsdien gaat het hier goed!
Succes :thumbup:
Hey,
Amber heeft het ook zelf aangegeven. Die wilde geen luier meer om, want: “luiers zijn voor baby’s”.
Ze slaapt nu zo’n twee weken zonder luier. Dit is drie keer mis gegaan en verder was ze droog. Ik laat haar om half twaalf meestal wel even plassen.
Ik zie wel hoe het verder gaat.
Succes ermee.
Carina
ik laat haar ook om 12 uur even plassen , en dan gaat alles goed :thumbup:
Wij lieten Isa ook om 23.00 uur nog even plassen, en na twee maanden ongeveer zijn we daarmee gestopt en gaat het :thumbup:
Nu gaat ze gelijk s’ochtends even plassen.
Wij hebben voor Jade een stickersysteem. Ze mag iedere nacht dat ze niet in de luier heeft geplast een sticker plakken en na 7 nachten mag ze dan wat uitzoeken (ze wilt een barbie :lol: ) En tot nu toe gaat het super!
Ze wilt alleen de luier nog niet uit 's nachts, maar ze heeft er niet meer in geplast sinds vorige week.
wij zijn een 4/5 weken geleden beginnen met op de wc te plassen (overdag)
na een dikke 2 weken was hij zo goed als droog.
Het viel me op dat hij sochtens ook een droge pamper had en na een aantal dagen hebben we deze dan ook maar afgelaten :thumbup:
Het gaat heel erg goed, nog maar 1x een nat bed gehad en dat was mijn eigen schuld, we sliepen namelijk uit met zijn allen en tja dat is te lang geweest…
suc6!
xx
famke
Jade had afgelopen nacht voor het eerst geen luier om.
Gisteravond heb ik haar nog wakker gemaakt om te plassen maar ze kon niet. En vanochtend had ze een heel klein beetje in haar onderbroekje geplast. (alsof ze het net niet heeft gered tot het toilet)
Ik ben eens benieuwd hoe komende nacht gaat
Net als famke: ze was al een tijdje droog 's ochtends dus hebben we de luier 's nachts maar af gelaten. En dat gaat goed; ze gaat rond 19:30 uur op bed en we maken haar 's avonds niet wakker om te plassen.