Hier romper of korte mouwen of lange mouwen, pyjama en sokken en dan slaaptzak zonder mouwen. Vannacht een dikkere slaapzak met mouwen.
Hebben jullie trouwens het raam open of dicht?
Hier ook sinds een week de combisleeper heerlijk ding nog wel wat groot. Van de week had Stijn koorts en toen alleen in romper erin gelegd omdat hij snachts vaak spookt en dan tussen ons ik komt liggen. Normaal gesproken winterslaapzak met of zonder mouwen romper lange mouw en pyama.
Wel vaak koude handjes en soms koude voetjes. Ik heb weleens het idee dat hij het koud heeft, maar blijft moeilijk inschatten. Bij combisleeper geen dekentje erbij bij andere slaapzakken wel, maar die is er ook binnen no time vanaf. Hoe doe je dat nou eigenlijk als je geen slaapzak hebt :think:
In het tijdelijke huis waar we nu wonen is het ook erg koud op zijn kamertje. Daarom zetten we nu altijd de deur van zijn kamer open, en dan de verwarming op de gang op 20 of 21.
Dan slaapt hij met een gewone romper (niet perse lange mouwen), pyjama en een dikke winterslaapzak. En met een lakentje en dekentje, maar die is hij na 5 minuten altijd al kwijt. Hij heeft het volgens mij nooit echt koud.
Romper korte mouw
Pyama
Winterslaapzak zonder mouw (nu nog)
Dubbel dekentje.
Tis hierboven ook erg koud (oud huis)
sophie heeft een romper aan, pyama en ligt onder een dekbedje.
Het raam staat sinds een week of 2 denk ik sn achts dicht. Hrt ventilatierooster staat wel aan, en geen verwarming aan.
Sohie is s ochtends nog altijd lekker warm en als ze het koud heeft trekt ze haar dekbedje wel over zich heen.
Wij hebben altijd een raampje open (nu maar een klein kiertje, maar toch wat frisse lucht).
Koude handjes/voetjes is gewoon een teken dat je kindje het koud heeft.
overdag staan de ramen hier vaak en lang open, dus het is hier nu ook KOUD boven… helemaal als ik vergeten ben de boel op tijd te sluiten :oops:
Maar onze jongste slaapt op een kamertje waar het nu een graad of 15 is (net even gekeken toevallig) dus in de nacht nog wat kouder neem ik aan.
Hij slaapt nu in een romper korte of geen mouw, pyamaatje en een winterslaapzak nog zonder de mouwen. Die wil ik er wel deze week nog even inritsen.
Onze zolder is echter nog kouder en daar slaapt de middelste. Die ligt lekker in een pyama onder een dekbed en is dan ook niet koud.
Misshien een idee om hem 's morgens een keer te tempen? Dan weet je of hij het te koud heeft gehad.
Hier ook ongeveer 15 graden in de slaapkamer. Hij heeft een romper aan, pyama, slaapzak met lange mouwen en een deken. Ik heb alleen geen idee hoe lang hij onder de deken ligt omdat het een enorme draaikont is.
Hier in combisleeper, met rompertje, truitje en een kort broekje.
De temperatuur op haar kamertje ligt 's ochtends(momneteel) rond de 9 a 10 graden. Maar ze hefet het nog heerlijk warm.
Groetjes
Yvonne
Combisleeper, rompertje en pyama. Verwarming op 17,5 graden s nachts.
Ik kan iedereen echt wol aanraden!
De jongste had (en heeft) altijd erg koude handjes, de keren dat ze nu wol draagt is ze heel aangenaam warm :thumbup: . Alleen jammer dat het zo duur is…
Zolang je kind gewoon slaapt dan heeft hij het warm genoeg. Als ze het koud krijgen worden ze wel wakker.
Hier ook een hele koude kamer.
Damian heeft een normale romper aan (soms met lange mouwen)
Pyjama en een
slaapzak met lange mouwen.
Deken werkt hier niet want hij gaat het hele bed door.
pyama, sokken en onder zijn dekbed… als ik naar bed ga stop ik hem weer in, want hij woelt er altijd onderuit…
Heb zijn raam op een heeeel klein kiertje staan en dan de verwarming een inimini beetje aan…
Hier alleen een pyjama aan (en een onderbroek).
Mijnheer ligt lekker onder een dekbedje. Raam dicht, maar ventilatierooster open.
hier een truitje een romper met lange mouwen onder een wollen 4 seizoenendekentje
en een dunne slaapzak ( zonder mouwen) omdat ze anders onder de dekens vandaan klimt :mrgreen: