Hoi,
1 fles ergens anders geven gaat wel, (thermoskan etc.), maar hoe doen jullie het met de volgende fles die ook onderweg gegeven moet worden?
Thuis gaat de fles na afspoelen de koelkast in tot de volgende fles.
Spoelt men de fles gewoon om, in de tas en hup de volgende voeding ook met diezelfde fles?, of neemt men een 2e schone fles mee?
Ben benieuwd, groetjes van mij
Als je de fles toch omspoelt en even goed afdroogt kun je die fles toch neem ik aan toch gewoon weer gebruiken ?
Ik nam altijd een torentje met poeder mee.
Water hebben ze bijna overal wel en willen het graag even opwarmen voor je.
Als je klaar bent even omspoelen en je kan 'm weer gebruiken voor de volgende voeding.
Ik neem dan altijd 2 flessen mee…
Ik neem ook twee flessen mee, allebei al kant en klare melk.
gewoon omspoelen en een torentje meenemen voor de poeder
Hier ging dan mee:
- fles in een soort van thermoskankoker (zat bij de luiertas)
- torentje met poeder
- flesje mineraalwater
- thermosfles met gekookt water.
Voor een keer is het heus niet erg om de fles niet uit de koelkast te geven. Daar wordt ze echt niet ziek van.
wat is het probleem: de fles of het water?
- bij fles: gewoon ergens omspoelen of een 2e fles meenemen
- bij water: ik nam altijd een hele thermofles van de kook af heet water en een flesje om aan te lengen. Ging prima.
ps: waarom bewaar je je fles (nog) in de koelkast?
Als je de fles omspoelt en aan de binnenzijde nat houdt, dan moet deze in de koelkast bewaard worden.
Als je de fles omspoelt en met een schone theedoek of keukenrol droogmaakt, dan kun je deze gewoon buiten de koelkast neerzetten.
Ligt eraan waar we heen gaan.
Zijn we bij oma/opa of dergelijke, dan neem ik er 1 mee. Daar spoel ik de fles om en voor het 2e flesje doe ik het nog eens goed (en de speen natuurlijk ook )
Gaan we elders heen waar dat niet zo gemakkelijk gaat, dan heb ik een 2e schone fles mee. Komt eigenlijk weinig voor :think:
ook neem ik nog wel eens een 2e schone fles mee, gewoon voor het gemak (plaats zat in de tas en met 2 kids zit de auto toch vol, alsof we op vakantie gaan :lol: )
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
hier neem ik tegenwoordig kant en klare drinkpapjes(friso vanaf 4 mnden) mee
geef ik gewoon zo hoef ik ook niet op te warmen nu ook ideaal op het strand en de fles gewoon omspoelen weer
Waarom mag de fles trouwens niet gewoon als hij omgespoelt is zo weg gezet worden als je hem weer gebruikt spol je deze toch weer goed af?