Hobbeldier

Ik wil graag kopen voor mijn dochter voor haar verjaardag.

Lijkt me zooo leuk :slight_smile:

Maar vraag me af of ze hier werkelijk wel regelmatig mee spelen.

Anders zou ik het erg zonde vinden.

Iemand ervaring hiermee ?

Een genot om te schommelen voor ieder kind.

Afmeting: 62 cm lang, 30,5 cm breed en 44,5 cm hoog. Zithoogte ca. 27 cm.

Leeftijdsindicatie: vanaf 9 maanden tot en met 35 kg.

Gemaakt van de beste allerzachtste stoffen, degelijk Europees hout en voorzien van allerlei extra speelelementen. In elk hobbelbeest schuilt een klein muzieksysteem, met zacht uitgevoerde kinderliedjes en klassieke deuntjes. Met RockAbye is urenlang heerlijk (en veilig!) hobbelen gegarandeerd.

Geen ervaring ermee maar dit is wel een heeeel erg leuke zeg :inlove:

Hoi,

Ik heb ook zoiets hetzelfde model als wat jij in je winkeltje hebt die vlinder maar hij hobbelt niet echt en hij was niet goedkoop 90,- :wall: maar hij is wel mooi :inlove: :inlove: :inlove: I,lona heeft er nooit ingezeten :oops: :shifty:

gr mel

Hier ook zo een zachte van tijgertje van disney, wordt weinig mee gedaan echt zonde!!

Ik denk dat die kleuren wel uitnodigen hoor. Dan zal ze er toch wel mee spelen? Maar stel je voor dat ze er écht niet mee wil spelen dan zet je hem toch op m*rktpl**ts.

@wannabe keukenprinses wrote:

Ik denk dat die kleuren wel uitnodigen hoor. Dan zal ze er toch wel mee spelen? Maar stel je voor dat ze er écht niet mee wil spelen dan zet je hem toch op m*rktpl**ts.

Hoi,

Die van mij heeft ook leuke kleurtjes ik heb nog meer van dat soort dingen maar nee hoor, ze speelt er niet mee, het hobbel paardje verkoop ik niet, is altijd nog leuk om zo neer te zetten of foto,s mee te maken :thumbup:

Maar waar ze dus goed op moet letten is dat hij goed hobbeld :thumbup:

gr mel

haha ja idd hij moet wel goed hobbelen ja. kinderen doen toch meestal net datgene wat je niet had verwacht.