Hmpf daar kom je altijd achteraf achter...

Ik heb nog niet zo lang geleden (dit jaar) bij Vero Moda in de uitverkoop een spijkerbroek gekocht, zo eentje met van die slijtageplekjes. Nou had ik hem van de week aan en zag aan de voorkant onder mijn gulp dat ie daar toch wel heel erg aan het “slijten” was. Deed ik hem gisteren uit zitten er op mijn kont (tussen de twee zakken :roll: ) ook van die slijtageplekken die nog meer zijn gaan slijten en je raadt het al: helemaal dun en door. Ik heb dus vrijdag en gisteren met die broek over het winkelcentrum gelopen, de ene keer met een boxer er onder en de andere keer met een string (geen koude kont gehad trouwens). Leuk dat je daar altijd achteraf achterkomt :roll: :wall:

En zeker ook niemand geklaagd die achter je liep :mrgreen:



Sorry Suus :oops: :lol: :-*



Wel balen van die broek zeg :roll: , die is wel snel door dan.



Liefs Bianca

Snap je nu waarom al die mannen naar je aan het fluiten waren :mrgreen: :wink:



Wel zonde van je broek…

zo kwam ik laatst ook in de spiegel van toilet van werk erachter dat ik echt echt echt een hempje onder mijn grofgebreide trui had moeten doen…‘gelukkig’ had ik een saphh-bh eronder aan, dus dat zag er allemaal totaal niet uh geschikt voor collega’s uit… de dag duurde toen nog heel lang… :shifty:

Heb op mn werk rondgelopen met toiletpapier dat achter uit mn broek hing…



(ik leg de bril altijd vol met papier als ik naar toilet ga… en met broek omhoog trekken, is er papier aan blijven hangen)



Gulp open… tijdens werk… is me ook vaak gebeurd…

Gelukkig kwam ik er ook pas achteraf achter en heb ik mijn spijkerbroek voornamelijk thuis aan maar toch het idee hè… Hier was het namelijk zaterdag loeidruk op het winkelcentrum omdat Het Zandkasteel hier was dus met Jim op pad gegaan.



Lieke geen last gehad van fluitende mannen geloof ik, maar ach zo’n uitgezakt moedertje als ik wie wil daar nou nog naar fluiten…



Fiep kan me voorstellen dat je dan liever de hele dag op het toilet zit. Wel leuk voor de mannelijke collega’s dat je nog een smakelijke bh aan had, maar de dames kunnen daar dan wel weer heerlijk over roddelen (of doen ze dat op jouw werk niet?)

Zo kwam ik er een keer na een middagje zwemmen achter dat mijn badpak ernstig kapot was.

@joseetje wrote:

Zo kwam ik er een keer na een middagje zwemmen achter dat mijn badpak ernstig kapot was.




ooow ja, doorschijnend badpak (vanwege de slijtage :oops: ) heb ik ook wel eens gehad :wall: :wall:



En mijn grote angst is altijd dat ik mijn rokje achter in mijn legging/panty heb zitten, gelukkig nog nooit gebeurd, wslk omdat ik het altijd koortsachtig twintig keer check als ik uit een toilet loop.

hihi… ja bilnaad zichtbaar… :mrgreen:

o ik ken het…



heb ook een zomer met doorschijnend badpak rondgelopen, was toen 15 jaar en toendertijds vriendje zei er niets van :evil:



ben ook een keer vergeten mijn bh aan te doen naar het werk en tja heb een e cup en moet veel bukken op mijn werk :mrgreen: dat leek wel een nachtmerrie waarin je bloot naar je werk gaat haha

Ooooh ja ik heb altijd gedanst en tijdens een wedstrijd had een meisje van onze school haar rokje in haar panty gestopt maar echt vanuit het toilet de dansvloer op, gelukkig was het een wedstrijd in twee runs dus konden we haar tussendoor waarschuwen. Maar ja in dansen gaat het toch om het heupwerk hè was nu goed zichtbaar!



José waar was je badpak stuk :angel:

@Tante Soesa wrote:





José waar was je badpak stuk :angel:




Aan de achterkant :wink:

Ooooh dat is bijna net zo erg als er achteraf achterkomen dat ie eigenlijk best doorschijnt als ie nat is…