Op 23 december had ik een positieve test in handen, na 2 heel vage testen gaf op deze dag de cb digitaal zwanger aan.
24 december kreeg ik licht ‘bloed’ verlies, wat 27 december doorgezet heeft in een echte menstruatie. Het ging dus mis. Na 8 maand zwanger en het mocht niet blijven.
Slikken, maar we zetten de schouders er weer onder.
Nu zit ik (wanneer ik tel vanaf die bewust woensdag…sowieso lastig wat nu 'goed’is) op dag 27. Afgelopen vrijdag had ik ineens bruin verlies. Niet heel veel en het was ook zo weer weg. Nu nergens meer last van. Ja vanaf vrijdag af en toe buikpijn.
Wat kan dat geweest zijn?
Ik word onderhand ‘gek’ van mijn eigen lichaam…
Moest het dus ff van mij afschrijven…
hallo ingrid,
hoelang is je cyclus normaal?
groetjes
Tussen 28 en 30 dagen.
ik zou nog even afwachten en dan hopen dat het niet door komt en dan weer testen
ik begrijp dat je gek word van je lichaam ( heb ik ook :? )
ik ben benieuwd
groetjes
Hoe is het nu Ing?
We hebben al veel te lang niet bijgekletst, maar ik denk wel aan je hoor en leef met je mee…
Hoe is het nu?
dikke kus es
Nog niets te bekennen hier :think:
Wel giga gevoelige borsten, maar ook voor ik ongesteld moet worden heb ik wel wat pijnlijke borsten, niet zo erg als nu maar goed.
En echt onwijs moe, voordat ik ongesteld moet worden ben ik wel vaker moe maar eigenlijk is het nu wel extreem.
En pijn in mijn buik, met vlagen, sinds dat bruine verlies vorige week vrijdag.
Als ik uitga van het echt doorzetten van de ongesteldheid vorige maand, dan zit ik vandaag op dag 29. Als ik uitga van de eerste dag dat het beetje bloeden begon dan zit ik vandaag op dag 32. Ik ga maar uit van dag 29. Wat zouden jullie doen?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zo snel weer zwanger mag worden en al helemaal niet dat het nu wel goed mag gaan.
Maar dat is de kenmerkende onzekerheid die hier bij hoort he?
We wachten maar rustig af.
Wanneer ik eind volgende week nog niet ongesteld ben dan ga ik maar eens testen, maar nogmaals ik denk het niet…
ik ben beniuewd hoe het nu is meis?
nog geen ongi??
kus es
@Esther28 wrote:
ik ben beniuewd hoe het nu is meis?
nog geen ongi??
kus es
Nope
Mijn lichaam kan me wel eens enorm voor de gek houden…
vervelend is dat he…
je voelt zeker wel vanalles
Maar als je net een vroege mk hebt gehad heb je wel heel veel hormonen in je lijf he, ik heb al heel veel gehoord dat iemand gelijk de maand erna weer zwanger was.
ik hoop het echt voor je!!
kus es
@Esther28 wrote:
vervelend is dat he…
je voelt zeker wel vanalles
Maar als je net een vroege mk hebt gehad heb je wel heel veel hormonen in je lijf he, ik heb al heel veel gehoord dat iemand gelijk de maand erna weer zwanger was.
ik hoop het echt voor je!!
kus es
Ik voel echt van alles.
Ik heb vorige week vrijdag dan dat bruinverlies of slijm of hoe je dat ook omschrijft gehad. En ben echt heel moe.
Maar ik wil en durf (vooral dat laatste) niet te hopen dat het zo mag zijn.
Ik ben bang dat als ik morgen een test doe, die misschien posi is, dat het dan die dag of twee er na weer mis is…
Ik wacht echt een week met testen.
Misschien hou ik het wel tegen onbewust, maar ik weet ook dat ik me nog niet zo gevoeld heb als nu. (oke de vorige maand even, maar niet zo onwijs moe…)
:-*
ik zou ook wachten met testen hoor.
eerst maar even afwachten wat je lichaam gaat doen.
stel dat de test wel nega is, dan heb je misschien nog niet genoeg hcg maar je baalt wel.
en als ie nu wel posi is ga je de komende dagen bang zijn dat het mis gaat.
“gewoon” afwachten is denk ik het beste.
proberen ook een beetje aan andere dingen te denken, voor zover dat lukt… moeilijk he…
als je een weekje wacht, ben je dus al een week verder
en tuurlijk heb je dan nog wel de spanning, van als het maar goed gaat.
maar als je nu al test heb je dat langer.
snap je me nog…
sterkte iig met wachten tot deze week voorbij is
was je met B. ook zo extreem moe in het begin?
Ja met b. was ik ook moe en had ik weinig zin om wat te doen, was er met mijn kop niet bij. Ik weet nog dat mijn moeder, na het bekendmaken zei dat ze me wel eens een schop onder kont had willen geven omdat ik toen zo lusteloos was, maar uiteraard begreep ze helemaaal waar dat van kwam! :mrgreen:
En ja ik snap je verhaal nog hoor.
Ik weet dat het ook 'kop in het zand stekend kan zijn, althans zo overkomen. Maar ik test dus pas laat omdat ik de vorige keer in de eerste week overtijd die vroeg mk had.
En ik weet nu ook niet echt of ik van de vorige maand de eerste dag van het lichte verlies of de dag van het echt doorzetten moet nemen om de dagen van deze cyclus te tellen…
:think:
ik weet het, het is een beetje moeilijk vaststellen wat nou precies de 1e dag van je nieuwe cyclus is geweest he.
ik vind het geen kop in het zand steken hoor.
ik had dat beide keren net zo.
zelfs zonder nare ervaring, was ik gewoon bang voor de teleurstelling van een negatieve test, ik wilde gewoon m’n lichaam afwachten tot een week overtijd ofzo.
dus ik snap je heel goed.
en je moet ook gewoon doen wat goed voelt nu.
:hug:
Meissie, sterkte hoor! Kan me voorstellen dat je heel onzeker bent, maar geen bloed moet je moed geven hoor!
goedemorgen,
en hoe is het nu?
ik dacht, kunnen we niet een di-middag afspreken als B. uit school komt?
of wordt dat teveel achter elkaar?
ik zou wel kunnen morgen.
laat maar effe weten.
He mop,
Hetzelfde nog…
Lichaam kan vreemd doen we wachten (on)rustig af…
Morgen uit school word me effe te.
Heb hier ook eerst onder schooltijd nog een behandeling…
Maar kan inderdaad wel een keer.
hoe zitten jullie zaterdag?
xx
@vliegje wrote:
Meissie, sterkte hoor! Kan me voorstellen dat je heel onzeker bent, maar geen bloed moet je moed geven hoor!
dank je wel meid