Onze zoon heeft waarschijnlijk teveel banaan gehad, want nu heeft ie heel de dag al geen poepluier gehad. Ik keek net even en toen zat er een groen hard klein keuteltje in zijn luier. Hij heeft 3 dagen banaan op, dus zal te veel zijn geweest. Enig idee wat ik eraan kan doen nu? Gewoon afwachten of is er een hadige tip voor om die darmen op gang te brenegn? Lauw water ofzo? Of wat anders?
x B
Hebben wij ook gehad van banaan :?
Je kan zijn buikje masseren, ronddraaiende bewegingen met de klok mee (als je hebt met massageolie, lekker warm!) en dan de beentjes een beetje opgetrokken houden.
Een warm washandje tegen zijn billen zodat het ontspant en hij weet waar hij naartoe moet drukken en ik zei er dus ook bij wat ze moest doen, gewoon heel lief en rustig, werkte perfect.
Wacht niet te lang want het dikt in en wordt steeds moeilijker.
Succes :-*
heel klein beetje olijfolie door de fles (als je flesvoeding geeft)
Ha B-tje,
Emma heeft het ook heel erg van banaan. We geven de kindicol druppeltjes van vsm. Werkt prima. Maar een druppeltje olijfolie helpt ook goed hoor.
:-* Daniëlle
Bedankt voor de tip dames! :-*
Hij ligt nu te slapen, maar zal morgenochtend eens de olijfolie door de fles doen…
En?
Hoe is het?
Is zo zielig hé!?
Olijfolie helpt idd.
Je hebt ook roosvicee LAXO :thumbup:
Pruimen enzo geven nu helpt ook…
Beetje vaseline op zijn poepert om het iig te laten glijden…
Sterkte…
Heej,
Gisteravond werd hij persend wakker om 23.00, dus nog maar een klein beetje melk gegeven met een theelepltje olijfolie. En wat denk je? Vanmorgen een mega poepbroek :thumbup: :dance:
Mooizo! En altijd handig om deze tips paraat te hebben