hitte

Deze week wordt het ruim 25 graden en vrijdag zelfs 29 graden :roll: hoe doen jullie dat met kleintjes, alleen in zijn romper? gewoon lekker in huis, of toch klein badje opzetten onder de parasol en dikke insmeren .

wie heeft er tips

(vind het maar niks die warmte met een ukkie

Ik kijk met je mee na de antwoorden karin ik weet ook niet hoe ik melinda moet kleden met die warmte :oops:

Jinthe is nog wel wat jonger dan jullie kindjes, maar als het zo warm wordt als ze voorspellen (weeronline voorspelt voor vrijdag 32 graden :shock: ), dan trek ik haar waarschijnlijk alleen een rompertje aan en blijf ik binnen met haar in de koelste kamer. Ze heeft het nu zo nu en dan al zo warm…

hier een majo (ivm pavlik) en verder romper zonder mouw (die ik dus vandaag moet gaan shoppen :mrgreen: )

Gewoon net zo kleden als jezelf, lekker shirtje zonder mouwen aan, kort broekje, goed insmeren en uit de zon blijven. Ik blijf echt niet de hele dag binnen (daar is het pas benauwd bij ons!) maar zorg er wel voor dat hij niet in de zon kijkt en geen felle zon op hem krijgt.

Hier krijgt ze in de ochtend gewoon een rompertje aan met spaghettibandjes.

Die gaat in de middag uit en heeft ze gewoon heel de dag een pampertje aan.

Als we naar buiten gaan gaat het rompertje aan met daarover een kort broekje.

Of alleen een jurkje.

Hier alleen een romper aan. In de ochtend nog een korte broek erover heen.

Zaterdag had ik het badje buiten neer gezet onder parasol aan het einde van de middag. Hij heeft heerlijk zitten spelen. :mrgreen:

Hier ook alleen een romper. Dat is in vergelijking net zoveel als ik met mijn korte broek en topje :slight_smile: Nu is het binnen nog heerlijk koel, alles staat tegen elkaar open. Straks zet ik hem wel weer buiten in het campingbedje, maar als het echt te warm wordt, dan zet ik hem gewoon binnen. Hij had gister al vlekken overal van de warmte, en kan er slecht tegen. Dan maar met deuren en ramen dicht binnen, en een stuk wandelen langs het water waar het wat meer waait.

Hier ook een romper en zoveel mogelijk binnen blijven. Binnen is het koeler. En veel laten drinken. Esmée vindt water uit een flesje heerlijk.

Alleen een rompertje en als we weggaan even een korte broek en shirtje

Korte broek en t-shirt…zo’n beetje hetzelfde als dat ik aan heb.

Lekker veel buiten in de schaduw (en af en toe ook zon want)hij kruipt heel de tuin door) ingesmeerd met zonnecrème uiteraard.

Maar in een badje in de tuin doen is idd een idee hoor, lekker

toch wat verkoeling!

hier ligt hij gewoon in een rompertje ook als we ergens heen gaan in de wagen dan heb ik z´n rompertje met van die korte pijpjes.

en nog zweet hij.

ik wou dat ik zo weinig aan kon doen :mrgreen:

ik kleed kyano ongeveer hetzelfde als mezelf

nu vandaag korte broek,romper en t shirt

met slapen romper in slaapzak

Binnen heeft Jana alleen een luier met daarover een luierbroekje aan. Hier binnen is het inmiddels 26 graden, en niet uit te houden.

Als we naar buiten gaan word ze ingesmeerd met zwitsal factor 50. En heeft ze op het luierbroekje een tshirtje aan zonder mouwen, of alleen een romper

devano lag hier net op de bank op een hydrofiele luier in zijn naakie lekker alles luchten :inlove:

Vandaag viel het gelukkig nog mee, 's ochtends in t shirjte en kort broekje, 's middags lekker in zijn romper.

Nu ligt dochterlief gewoon in een pamper en zomerslaapzakje.

Ook geen dekentje/lakentje ofzo.

Haha Charity, hier vanmiddag ook !

Maar verder, Romper als we thuis zijn,

en anders romper met broekje, en zonneklep er goed overheen en ingesmeerd.

Blijf hier niet binnen het is warmer hier dan buiten.

Ik heb timo vandaag in zijn rompertje met broekje laten liggen binnen. Het is hier serieus gewoon 30 graden, niet uit te houden. Hij word gek als ik hem meer aan trek, arme kereltje zweet zich helemaal kapot!

@romata wrote:

Nu ligt dochterlief gewoon in een pamper en zomerslaapzakje.

Ook geen dekentje/lakentje ofzo.

Riley ligt nu nog alleen in zijn pamper, het is in zijn kamer nu nog 26 graden.

Moet hem zo toch wekken dan krijgt hij wel romper aan. (laken heeft hij overigens wel over zich heen!)