Hitlerpeurter geen taart, op zijn verjaardag.

@mamadidi wrote:

ik snap uberhoud niet dat die naam aangenomen is bij de burgerelijke stand maar waarom zijn die kinderen thuis weg gehaald ???




ik neem aan dat dat losstaat van de naam die ze hun kind hebben gegeven en de ideeen die ze klaarblijkelijk hebben. Hoe vreselijk het ook is om Hitler te gaan aanhangen, ik geloof dat iedereen nog steeds zelf mag bepalen wat voor ideeen hij er op na houdt, en welke ideeen hij zijn kinderen meegeeft. Anders mogen ze in Amerika ook de ruim vertegenwoordigde extreme Christen-fanaten wel eens ‘ontkinderen’…

Als je je kind ADOLF HITLER (Dus allebei) noemt lijkt mij wel dat dat niet losstaat van de gedachten die ze over de man hebben.



Er heten in Duitsland genoeg jongetjes die Adolf heten zonder enige associatie, maar deze combi ligt toch echt wel voor de hand…

@Madre wrote:

Als je je kind ADOLF HITLER (Dus allebei) noemt lijkt mij wel dat dat niet losstaat van de gedachten die ze over de man hebben.



Er heten in Duitsland genoeg jongetjes die Adolf heten zonder enige associatie, maar deze combi ligt toch echt wel voor de hand…




ik zei dan ook niet dat dát los staat van elkaar, maar dat het uit huis plaatsen van de kinderen los staat van de naam die ze hun kind hebben gegeven (en het gedachtengoed dat ze dus blijkbaar aanhangen en hun kinderen ook zullen leren)

@fiep klophout wrote:

@Madre wrote:
Als je je kind ADOLF HITLER (Dus allebei) noemt lijkt mij wel dat dat niet losstaat van de gedachten die ze over de man hebben.



Er heten in Duitsland genoeg jongetjes die Adolf heten zonder enige associatie, maar deze combi ligt toch echt wel voor de hand…




ik zei dan ook niet dat dát los staat van elkaar, maar dat het uit huis plaatsen van de kinderen los staat van de naam die ze hun kind hebben gegeven (en het gedachtengoed dat ze dus blijkbaar aanhangen en hun kinderen ook zullen leren)




ow, verkeerd begrepen…

Ik denk dat er dus wel meer aan de hand is als alleen de naam en het “geloof” dat zij aanhangen.

De Amerikaanse kleuter Adolf Hitler Campbell (3) mag niet langer bij zijn ouders wonen. De kinderbescherming in de staat New Jersey heeft de jongen weggehaald uit zijn ouderlijk huis, meldden lokale media woensdag.



Ook de zusjes van Adolf, JoyceLynn Aryan Nation en Honszlynn Hinler, werden meegenomen. Een reden voor de ingreep is niet gegeven.



De ouders van Adolf, een jongen met blond haar en blauwe ogen, zijn fervente neonazi’s. De zaak kwam aan het licht toen de vader van de kleuter vorige maand bij een plaatselijke supermarkt een taart wilde bestellen met het opschrift ,Fijne verjaardag, Adolf Hitler’’. De vader zei destijds niet in te zien wat het probleem was. Hij zou met de namen van zijn kinderen slechts zijn Duitse afkomst hebben willen eren.

Bron: DePers.

@DreamingOn wrote:

Hij zou met de namen van zijn kinderen slechts zijn Duitse afkomst hebben willen eren.

Bron: de Pers


Yeah right :wall: :wall:

@Janneke1976 wrote:

@DreamingOn wrote:
Hij zou met de namen van zijn kinderen slechts zijn Duitse afkomst hebben willen eren.

Bron: de Pers


Yeah right :wall: :wall:


Inderdaad, je kinderen worden niet zomaar bij ouders weg gehaald. Tenminste, dat neem ik aan. :wall:

Ja inderdaad en als je zo graag je duitse afkomst wil eren door je kinderen duitse namen te geven dan noem je ze toch gunter, of heinrich, of frieda…

Of heidi :doh:

@DreamingOn wrote:





De ouders van Adolf, een jongen met blond haar en blauwe ogen, zijn fervente neonazi’s.




En als het jongetje nou bruine krullen en bruine ogen had?





Vind het ook echt Amerikaans.

Denk niet dat de uithuisplaatsing met alleen de namen en hun overduidelijke aanhang te maken heeft.



Maar in Amerika heb je meer van dat soort idiote dingen.

Je hebt zo’n Engels autoprogramma, fifth gear op Discovery, en daar reden ze met Amerikaanse auto’s een bepaalde route door Amerika, en dan kijken welke auto het langer volhield.

Je hebt dan 3 van die presentatoren, waarvan er eentje onlangs een keer gecrasht is. Hij presenteert ook Brainiac.



Maar zij reden dus door een zeer Christelijk dorp, en om hun auto als eerste te laten finishen, mochten ze leuzen op de auto van de tegenstander zetten.

Op eentje werd gezet ‘I am gay’.



Nou, die auto werd dus in elkaar geramd met knuppels toen hij stond te tanken, en werd gewoon achterna gezeten door trucks met van die idioten met hooivorken erin.



Echt te belachelijk voor woorden gewoon.



Daar is het schijnbaar ook heel normaal dat een man meerdere vrouwen mag hebben, en overal kinderen mag verwekken.

Niet elke gelovige is het zelfde dat zijn fanaten mensen die een beetje zijn door geslagen en vaak aan gesloten zijn bij een kerk die hun eigen regeltjes en wetjes maken.



ik ben zelf een christen maar ik heb zelf ook bij een kerk gezeten die hun eigen regeltjes en wetjes hadden en dingen hadden die niet door de beugel kunnen.

ik ben daar ook weg gegaan.



alleen vind ik het zo jammer dat vaak elke gelovige over een kam geschoren word.

@mamadidi wrote:







alleen vind ik het zo jammer dat vaak elke gelovige over een kam geschoren word.




Weet niet of je op mijn stukje doelt, en moet eerlijk bekennen dat ik bij de andere posts ook niks bespeur…



Maar bij mij ging het vooral om de extremistische kant van een aanhang of een geloof.



Maar dat beschrijf je zelf al in je eigen verhaal.

ik doel ook niet op jou hoor meid !!! ik bedoel het meer op de dingen je als gelovige naar je hoofd krijgt van mensen.