Mijn grote dama is toe aan een andere look
(ik heb het heel lang volgehouden om t niet te willen,haha
maar ze wil echt graag iets anders)
Nu vraag ik me af,…wat…
Elise heeft best een hoog voorhoofd
en een breed gezicht…
kortom wie brengt ons ideeetjes
(ps de gouden tip,…voor een betaalbare kapper in Z.wolle is ook welkom)
Ze heeft nu haar tot halve wege haar rug,…
allemaal op 1 lengte,.en redelijk dun
(los haar heeft ze bijna nooit,omdat t dan zo flodderig staat)
@mamaelise wrote:
(ps de gouden tip,…voor een betaalbare kapper in Z.wolle is ook welkom)
Als jullie van plan zijn om een behoorlijk korter kapsel te laten knippen, zou je kunnen overwegen om een vlecht aan de Stichting Haarwensen te doneren? Het is een prachtig gebaar, die bovendien door verscheidene kappers wordt beloond met een gratis knipbeurt: klik :thumbup:
Je zou eens kunnen kijken in je omgeving of iemand een goede thuiskapper kent. Dat scheelt weer in de kosten.
Ik denk dat bij je dochter een half lang kapsel in laagjes wel leuk kan staan. Maar goed, ik ben geen kapper, heb er echt geen verstand van.
ik zou t mooi op kaaklengte knippen, een bob. Dat t onderste (over gedeelte van 2cm ongeveer) in laagjes is. De pony zou ik dan lang laten en gelijk laten lopen op kaaklangte, dan kan je het haar ook achter de oren dragen.
en hoog voorhoofd is met dit model ook erg mooi. En met dun haar ook erg prettig en makkelijk.
@natasja wrote:
ik zou t mooi op kaaklengte knippen, een bob. Dat t onderste (over gedeelte van 2cm ongeveer) in laagjes is. De pony zou ik dan lang laten en gelijk laten lopen op kaaklangte, dan kan je het haar ook achter de oren dragen.
en hoog voorhoofd is met dit model ook erg mooi. En met dun haar ook erg prettig en makkelijk.
& zo is t ongeveer geworden :mrgreen:
foto volgt…
ah stom haarwens heb ik nooit aan gedacht,…ooit zelf eens gedaan :oops:
wat jammer,…
Dochter lief is iig er blij mee,… :thumbup:
@natasja wrote:
precies mijn gedachte! ben benieuwd na de foto van jullie meiske! vind een bob ook altijd leuk staan bij brildragende kinderen!
Even 2 snelle foto’s gemaakt
(Pap’s zegt,.nog korter…)
jah… dat was mijn eerste gedchte ook! Maar desondanks staat dit ook al erg leuk!! knipje of schuifje om het haar opzij te doen, schuine scheiding maar zelfs een staartje zou nog kunnen ofniet?
Ja staartje kan idd net
(als t goed is) wel om gevraagd ivm zwemmen en scouting
Superleuk!!! Ik zou het volgende keer ook op kaaklengte doen, zo’n 10cm eraf nog. Maar dit is ook erg mooi. Dat is puur kwestie van voorkeur. Is ze er zelf blij mee? Echt een heel ander gezichtje zo, erg leuk.
Elise lijkt er blij mee te zijn
(al kun je dat beter meten na een week)
ze is een heel temide,lief meisje
maar ze wou t zelf heel graag
(al heel lang,.dus denk t wel :mrgreen: )
Staat haar leuk :inlove: . Maar ik zou het ook indd korter doen.
Dank voor jullie reactie’s…
Als Elise t aandurft zullen we t de volgende keer doen
nu ik nog eens terug kijk, een schuine pony zou ook wel leuk staan, maar niet zo lange … maar iest opgeknipt voor dat hoge voorhoofd! oid! breekt net haar gezicht wat
Ze wordt groot Hann :inlove:
@mamaMarije wrote:
Ze wordt groot Hann :inlove:
Ja he,…het gaat (TE) snel
wordt echt een pubertje soms…
Konijn oeh schuine pony vindt ik opzich wel mooi,.
maar ze heeft echt enorm dun haar…
nu hebben ze de achterkant in laagjes geknipt
waardoor t los,ook echt als een bos wel oogt…
mama heeft soms,heeeel soms moeite met loslaten haha
Elise heeft slechts ongeveer 2 jr gezeurd dat ze t korter wou :oops: