Hip Hop Zebra

Deze gaat Jason krijgen van zn peettante en van zn sterretjes peetoom op de eerste verjaardag:

Heeft iemand hem hier ook?

Is hij echt zo leuk?

Sidney heeft net zoiets van Winnie the pooh, ze vind hem nu heel leuk maar heel lang keek ze er niet naar om.

Ik zie je berichtje en denk…die is toch nog lang geen 1 :think: scroll ik naar beneden…gaat de tijd toch iets sneller dan ik dacht :mrgreen:

On topic…ik kan je helaas niet helpen, maar hij ziet er wel heel leuk uit!

@aapie wrote:

Ik zie je berichtje en denk…die is toch nog lang geen 1 :think: scroll ik naar beneden…gaat de tijd toch iets sneller dan ik dacht :mrgreen:

On topic…ik kan je helaas niet helpen, maar hij ziet er wel heel leuk uit!

Hahaha in december ook pas idd, maar dat is het zo als je ziet hoe snel de tijd gaat.

Merk het ook aan jouw zwangerschap hoor, die weken gaan zo snel!

(voor jou misschien niet…) :inlove:

:mrgreen:

Ik had de schildpad…

maar hij kantelde om,

en terror tim sleepte dat ding overal mee naar toe,

om er vervolgens op te gaan staan… :wall:

(Maar T’Tje hij was toen al 14 maanden)

Dus hij is er in meerdere diervormen dus?

Hmmm zal eens kijken hoe die schildpad eruit ziet dan, misschien is die nóg leuker. :mrgreen:

ik vind dat meer geschikt voor als ze wat ouder zijn, mijn dochter zou het nu wel leuk vinden maar er niet zelf op kunnen klimmen (zo hoog ziet hij er uit op de foto) vind het meer voor als ze 2 zijn.

Maar goed als hij dat gaat krijgen is het wel leuk en kan je hem later erbij pakken als hij goed er zelfstandig op kan spelen en er niet zomaar af kukkelt.

Kinderdagverblijf heeft hem en Jesse vind hem erg leuk daar, maar Jesse is al vrij groot ervoor volgens mij en gaat als een wilde ‘springen’ op dat ding dat ik dan bang ben dat hij stuk gaat… Maar hij schijnt ervoor gemaakt te zijn! Jesse zelf vind hem dus erg leuk! :inlove:

@Goudvis wrote:

ik vind dat meer geschikt voor als ze wat ouder zijn, mijn dochter zou het nu wel leuk vinden maar er niet zelf op kunnen klimmen (zo hoog ziet hij er uit op de foto) vind het meer voor als ze 2 zijn.

Maar goed als hij dat gaat krijgen is het wel leuk en kan je hem later erbij pakken als hij goed er zelfstandig op kan spelen en er niet zomaar af kukkelt.

Tis een speelgoed vanaf 12 maanden vandaar dat hij hem krijgt.

Hij valt ook niet van zn loopautootje af dat doet hij heel goed dus denk niet dat het eraf vallen een probleem zal zijn. :slight_smile:

is ook maar tot 14 kilo geloof ik dit ding (wat ze adviseren).

Dus als je een groter zwaarder kind hebt, tja dan is het best zonde denk ik.

Denk vanwege de veer die erin zit, mbt het gewicht.

mmm… jesse zit op 13,5 dus word er idd groot voor dan :think:

zelf persoonlijk vind ik zulke dingen een enorme sta in de weg en de tijd die er mee gespeeld wordt weinig.

Zou zelf voor een mooie luxe dure vormenstoof gaan oid. Offuh… een leuke looptrekker.

Zo ieder zijn ding…

Ik heb genoeg ruimte in mn huis hoor voor dat ding, ik vind het wel leuk ogen!! En nu aar hopen dat de kleine hem ook leuk vind en anders heb ik er nog wel ene van 7 jaar die hem leuk vind. (19 kilo hahaha)

L. vind hem inderdaad ook erg leuk, maar dat ding houdt L. echt niet :shifty:

(18,5 kilo) dus…

Vriendin is nooit zo blij als L. er op wilt hahaha, dus L. heeft een zebra-verbod :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik kon dit ding van mijn schoonzus krijgen, maar ik heb het aanbod afgeslagen.

Desmée had hem uitgeprobeerd bij mijn moeder thuis, maar op een houten vloer glijd hij nogal en het maakt nogal een herrie.

Als je beneden woont dan maakt dat niet zo uit, maar wij wonen 4 hoog.

Met tapijt zou het wel kunnen, maar niet op laminaat, dat maakt echt een klere herrie, en heb je voor je het weet ruzie met de buren op je dak :stuck_out_tongue:

Ze vond hem trouwens wel heel leuk, Yari ook trouwens met z’n 20 kilo , ik iets minder hij is vrij hysterisch :wink: :lol:

Wij hebben die gehad. Ideaal en heeeeeel leuk!!

Tot 15kg. Volgens mij meer dat ouders niet kunnen klagen dat de zebra niet ‘omhoog’ blijft als je erop zit.

F heeft er wat op en neer gehopst. I ging ook wel eens erop, eigenlijk mocht ze dat niet van ons. Maar bij haar zag ik dan dus de zebra meteen omlaag gaan. En als F erop ging, ging hij omlaag als ze begon te hoppen.

Hij kan zeker niet kantelen. Best een stabiel ding.

We hadden hem wel op de speelmat staan.

Joon heeft hem hier gekregen toen hij ietsjes ouder was (1 jaar en 9 maanden). Hij vond het echt fantastisch en ik heb hem eigenlijk nu net van de week toevallig pas van zijn kamer gehaald :lol: Dit was meer omdat er een jongetje van bijna 6 boven ging spelen die nogal sloperig is :silenced: Er staat inderdaad dat ie tot 19 kilo kan houden en daarom ben ik wat terughoudend met grotere kids erop laten, maar ik weet dat ie 22 kilo ook nog wel houdt hoor :wink: Als je de ruimte ervoor hebt, zou ik zeggen doen :thumbup: :lol: