Hebben jullie baby’s ook zo vaak de hik?
Onze uk heeft zeker 2x per dag een hevige aanval, waarbij je m’n buik gewoon ziet bewegen :mrgreen: . Begin een beetje medelijden met 'em te krijgen, zou er zelf niet blij van worden
Ik had dat op het laatst ook vaak, leken wel schok bewegingen , wist niet dat het de hik was
Was bij mij ook vaak. Vooral als ik dan net lekker in bed lag. Na de geboorte trouwens nog en nu nog met regelmaat…
Goed om te lezen dat het vaker voorkomt .
Tigru, wel vervelend dat het ook daarna nog blijft, vind het altijd een beetje zielig voor zo’n ukje…
Luna had heel vaak de hik in mijn buik :mrgreen: vond altijd wel een grappig gezicht idd die buik die helemaal heen en weer gaat daardoor :mrgreen:
bij deze hadden we een echo en toen leek het ook al of hij de hik had was echt zo’n hik beweging :mrgreen: :mrgreen: (maar of het ook al echt de hik kon zijn wist ze niet zeker)
Mijn oudste had ook vaak de hik in mijn buik. En erg grappig…als baby had hij het ook erg vaak.
De jongste heeft in mijn buik zelden de hik gehad en na zijn geboorte ook bijna nooit.
Deze beeb gaat volgens mij zijn oudste broer achterna. Heeft dagelijks wel eens de hik.
hier ook een meisje dat vaak de hik had in men buik en als baby ook.
Nu weer eentje dat met regelmaat de hik heeft. :inlove:
Ik heb nog maar twee keer de hik gevoeld. Als dat de hik was tenminste 8)
Maar zou het ook best zielig vinden als het een paar keer per dag zou gebeuren.
Ze moeten ook niet zo gulzig drinken :mrgreen:
hier ook elke dag wel twee a drie keer de hik, geweldig gevoel en gezicht. Soms ene beetje irritant ligt er maar net aan waar het wondertje dan ligt.
Ik vind het super
Het is wel zielig, maar het “grappige” is dat ze gewoon eten en drinken als ze de hik hebben en er blijkbaar geen last van hebben…
Hahahaha hier wel 4 tot 5 keer per dag de hik en dit ventje lijkt op zijn grote zus want die had ook zo vaak de hik toen ze nog in mijn buik zat.
Hoop iig niet dat het ook zo`n hongerlapje word, want dat voorspelt dan niet veel goeds :mrgreen:
@Nikita wrote:
Hahahaha hier wel 4 tot 5 keer per dag de hik en dit ventje lijkt op zijn grote zus want die had ook zo vaak de hik toen ze nog in mijn buik zat.
Hoop iig niet dat het ook zo`n hongerlapje word, want dat voorspelt dan niet veel goeds :mrgreen:
Hier ook eentje die zo vaak de hik heeft, net als grote zus en broer
Hier ook een die in mn buik echt vaak de hik had, wel 5x per dag of soms meer.
En dat heeft ie nu nog :mrgreen: