Hik..

Stomme vraag misschien, maar hoe vaak heeft jullie beebje in buik de hik? Dit kindje wat ik nu bij me draag, redt met gemak 5 a 6 x per dag een hikaanval te hebben… Begint wel op te vallen nu :smiley:

Onze kleine man had het ook zeker 4 keer per dag, soms wel vaker denk ik. Vond het soms ook echt irritant…

Nu heeft ie trouwens ook regelmatig de hik.

Hier ook zo :inlove:

Het begon me zo te irriteren! :lol:

maar het kan vaak zijn ja!

achteraf gezien voelde ik mijn dochter destijds continue hikken :shock: ja echt waar…heb haar nooit echt voelen schoppen ofzo…want de vk probeerde het een keer met haar handen om te voelen waar ze precies lag en toen schopte ze me keihard…dat is de enige en laatste keer dat ik het echt gevoeld heb…voor de rest alleen maar hikken dus :lol: en mn man die haar maar nooit kon voelen…

Nou ben toch een beetje blij dat jullie ook van die hikkerds hebben :inlove: Vind het wel grappig, al denk ik soms na een paar minuten dat het wel weer genoeg is geweest.

Kun je nagaan, 3e zwangerschap en je dan nog dit soort dingen afvragen :mrgreen:

Josephine had heeeeeeeeeeeeeel vaak de hik. Ook echt wel een paar keer per dag geloof ik.

Deze beeb bijna nooit volgens mij. Ten minste ik herken het niet.

OVerigens had Josephine toen ze geboren was ook dagelijks de hik :lol:

Nathalie had heel vaak de hik, ook toen ze eenmaal geboren was.

Bij deze heb ik het volgens mij nog niet echt gevoeld, misschien een enkele keer.

Hier ook minimaal een keer of 3 per dag de hik. Laatst lag de poes op mijn buik toen ze aan het hikken was en de poes zag je echt op en neer gaan :mrgreen:

Vind het altijd wel gezellig, maar ook een beetje zielig… Maar ze schijnen er zelf helemaal geen last van te hebben.

Nout hikte in mn buik ook heel veel en nu ook nog steeds, beetje gulzig denk ik…

Ryan hikte ook meerdere malen op een dag in mijn buik…vond het altijd wel fijn om te voelen dat er behalve dat geschop en geduw tegen mijn ribben andere sporen van ‘leven’ waren…

hier ook vaak de hik! en nu nog steeds!

Kaya had ook regelmatig de hik ook erg fijn als ze ingedaald zijn. Nu nog steeds vaak de hik maar vooral vaak verslikken

Justin had ook meerdere keren per dag de hik. Ook na dw geboorte had hij elke dag nog wel de hik. Ik heb het idee dat het nu wel aan het afnemen is en dat hij nu nog een paar keer per week de hik heeft.

Ik kon, toen hij nog in mijn buik zat wel altijd precies voelen waar zijn hoofdje zat, dus ik vond het wel handig (en schattig). Met de 20 weken echo was ook duidelijk te zien dat hij de hik had :inlove: :inlove: