Hij wordt groot

Collin is nu 11 weken en duidelijk een grote man aan het worden…

In de nacht slaapt hij 6 uur door en ineens laat hij langere tijd tussen de voeding zitten. Na de eerste voeding eerst gewoon 3 uur, nu deed ik 4 uur en meneertje ging liggen lachen maar bijna niet drinken.

Oh jee hij wordt groot.

Aangezien ik borstvoeding op schema geef( helmaal in overleg met lactatiekundige doordat ik erg veel melk aanmaak als ik dat niet doe) verandert dit wel rap.

Poeh ik lijk wel een moeder die er nog niet aan toe is dat haar kleine groot wordt.

Kleine mannetjes worden groot :inlove: :inlove: :inlove:

En mijn neefje groeit goed op mijn zus haar melk :inlove:

Ik weet het, het gaat allemaal veel te snel :shock:



Ik was zo blij dat ons kleine ventje maatje 50 aan kon toen ie net geboren was (zijn grote broer was zo groot bij de geboorte dat ie meteen in maat 56 zat :wink: ) en nu zit ie alweer in maat 62… pfff… :?



Máár… het is ook zo leuk om te zien dat ze groot worden en dat ze gaan lachen en geluidjes maken en dingen gaan ontdekken (ons ventje kan heel gefascineerd kijken naar zijn eigen vuistje die hij in de lucht steekt :mrgreen: )

@marieke_dm wrote:

(ons ventje kan heel gefascineerd kijken naar zijn eigen vuistje die hij in de lucht steekt :mrgreen: )




zal op onze hyves eens een foto plaatsen van onze kerel die bijna bang lijkt van zijn eigen hand :lol:



Maar ze worden idd groot… Collin zijn tweelingbroertje ook al sjucht.

Hoe herkenbaar dit. Alleen dan met een meisje.

Als de honger is weggedronken gaat ze liggen kijken en lachen en dan gauw weer happen voordat mama dadelijk denkt dat ze niet meer wil.



Lijkt me leuke foto. De oudste schrok vaak van haar hand. De jongste kijkt er heel bedenkelijk naar en stopt hem dan in haar mond.

Colli is nu weer in een nieuwe fase.

ALles willen zien en ja wel met mijn tepel in zijn mond auw auw… hij denkt echt dat dat ding lang kan worden en alle bochten op kan