HELP Quinten wil echt niet drinken . Zijn fles drinkt hij ongeveer 50 ml van. Heb al geprobeerd: water, diksap, halfvolle melk, friso kantenklare sap, Nutrilon goede nacht. Verder heb ik geprobeer fles, rietjesbeker, antilekbeker, tuitbeker en een gewone beker. Een paar slokken en hij stopt weer met drinken. Hij duwt alles weg met handen en voeten en begint te huilen.
Dorst heeft Quinten wel, maar het is net of hij pijn heeft of zo. Weet even niet meer wat ik ermee aan moet :think: .
Eten doet hij trouwens nog steeds heel goed en zonder protest. Op dit moment geven we dan maar extra fruit vanwege het vocht.
Quinten heeft net 2 tandjes gekregen en had een waterpok op zijn tandvlees. De tandjes zijn nu goed door en de waterpok is genezen, dus dat kan het volgens mij niet zijn.
Mischien als hij toch nog wat pijn ze tandvlees heb wat dentinox smeren en dan na een half uur kijken of hij wil drinken ??
het lijkt me dat als hij wel wil eten, hij dus geen pijn in zijn mond of keel heeft… Ik zou er toch ff mee langs de huisarts gaan… met dit weer moet hij toch wel ietsie meer drinken…
Iets warms misschien? Beetje thee?
Warm wil hij al helemaal niet drinken. Kreeg van iemand de tip om eens een waterijsje te proberen of een blokje ijs. Misschien dat ook maar proberen. tot nu toe heb ik er met veel moeite 100 ml drinken in gekregen :shock: .
Vanmiddag ook nog geprobeerd om een zelfgemaakt fruithapje met extra water te geven, maar dat heeft mijn man maar opgegeten.
En de Detinox zal ik voor het slapen gaan eens proberen. Ben toch van plan om hem een late voeding te geven.
Als het nog niet lukt, bel ik morgenvroeg meteen de dokterswacht (mijn eigen huisarts is elke werkdag maar bereikbaar tot 12.00 uur 's ochtends).
Hallo
Hier was het hetzelfde Veron eet goed maar zijn fles en drinken ho maar … Had ook alles geprobeerd en wist het ook niet.
Gisteren haalde ik hem op van het KDV en daar hadden zij hem diksap appel gegeven. En dat vond hij lekker.
Dus ik na de winkel vandaag en jawel hij drinkt ben ook zo blij …
Dus weet niet of je die smaak hebt geprobeerd misschien het proberen waard.
Veron wil het trouwens wel alleen uit zijn flesje, nou ja dan maar geen tuit nog!
Hoop dat het snel over is, want weet hoe frusterend dat is.