Onze zoon heeft tot kort geleden altijd in een slaapzak geslapen omdat ie zo onrustig was in bed. Ging perfect totdat hij de laatste weken niet meer in een slaapzak lijkt te willen. Steekt dan demonstratief zijn benen in de lucht zodat ik hem niet goed dicht kan ritsen en begint te huilen als ik hem aandoe. Aangezien het erg warm is geweest was het niet zo’n probleem. Vaak sliep ie alleen in een rompert of pyama. Maar nu is het weer wat frisser en nog steeds weigert ie de slaapzak. Maar een laken of dekentje wil hij ook niet! :roll: Hij kruipt eronder uit, wordt boos en zelfs als ik het in zijn slaap doe wringt hij zich er met dichte slaapogen weer uit. Nu ligt ie dus in pyama zonder iets over zich heen. Slaapt prima hoor, maar hoe ging dat bij jullie? Want die blote voetjes vind ik toch een beetje koud, zeker straks als het weer minder wordt…
Sokken aan? Of een pyjama met van die voetjes eraan?
Tygo wil ook geen deken… althans in het begin wel even maar daarna word het hem algouw te warm
hij kruipt er dan ook onderuit
heb op frisse/koude dagen soort hansopjes en die draagd hij dan
en voor de rest op die warme dagen in zijn ondergoed
het vriest niet in zijn kamer en als hij het warm krijgt kan hij alsnog zijn deken pakken
wat nu trouwens alleen een dekbedovertrek is zonder het dekbed erin
Riley wil dat dus ook niet, en ik doe hem nu dus gewoon lange broek aan + sokken.
Als het koud is trouwens … er ligt wel een lakentje in zijn bed, soms ligt hij er onder.
lekker laten liggen…
jade ligt nu in een romper met korte mouwen.
de deken ligt van haar af…
als ze het koud krijgt dan laat ze dit horen en dan leg ik de deken over haar heen en is het weer goed.
Dave precies hetzelfde die ligt in zijn onderbroekje…als hij het koud krijgt hoor je hem en als de deken over hem heen ligt is het weer rustig…
geen probleem vind ik
Ik zou ze dan in de winter lekker een romper met lange mouw, badstof pyjama en een paar sokken aandoen. Dan liggen ze heerlijk warm in hun bedje.
Zou hij niet vanzelf doorhebben dat het koud is, en dan wel weer bijdraaien?
Hier trekt mijn zoon steeds vaker zelf de rits van de slaapzak open. Nu kan ik het ding wel andersom aandoen, maar zo belangrijk vind ik het eigenlijk niet. Hij trekt vaak ook het dekbed van zich af, maar ik vind hem toch vaak zat 's morgens weer eronder aan. Dan trekt hij die blijkbaar vanzelf wel weer over zich heen.
Voor Kevin hebben we (voor de winter) dikke pyjama’s, dikke badstofrompers. Hij heeft een dekbedje maar wurmt zich meestal zonder deken. Dan doe ik 'm ook sokken aan en de sokken over z’n pyjamabroek. Als hij dan zonder deken ligt, ligt hij toch helemaal “bedekt”, krijgt hij het niet koud en slaapt hij lekker :inlove:.