Anita, dat zijn wel 5 groenten die ze wel lust!!!
Lev krijgt er echt geen enkele binnen.
Laatst per ongeluk een paar hapjes rijst en die vond hij wel lekker maar hij zat vol na die 10 korrels.
:wall:
Zijn favoriet: een lepeltje aardappelpuree.
En een paar hapjes vlees of vis.
Heel gezellig, met hem aan tafel… We zeggen er niets meer van.
Hoe geef je de pasta? Hier een mannetje die alleen van pasta carbonara of kale pasta met een beetje geraspte kaas houdt (rode saus vind hij niet te eten)!
Rijst lukt hier ook niet, noodles (met een beetje sate-saus) daarintegen wel. Dat als eens geprobeerd?
Oh, en verder niet druk om maken. Zelf lekker pasta eten en hij groente met een aardappeltje. Is niks mis mee toch? Komt vast wel goed!
@merel33 wrote:
@Zeemeermin wrote:Hoe geef je de pasta? Hier een mannetje die alleen van pasta carbonara of kale pasta met een beetje geraspte kaas houdt (rode saus vind hij niet te eten)!
Rijst lukt hier ook niet, noodles (met een beetje sate-saus) daarintegen wel. Dat als eens geprobeerd?
Oh, en verder niet druk om maken. Zelf lekker pasta eten en hij groente met een aardappeltje. Is niks mis mee toch? Komt vast wel goed!
ik heb er eigelijk nooit over nagedacht om het eens anders te maken voor hem zoals kale pasta of carbonara of met geraspte kaas :think: hij is een echte hollandse kaaskop dus dat kan een kans van slagen hebben.
en anders idd maar gewoon aardappelen blijven eten,maar ooit zal hij het toch eens moeten leren?
Komt vanzelf! Hij heeft ook een weiger-leeftijd he?
Lars at als baby alles en nu… hij weigert aardappels, groente zonder appelmoes te eten. Nou ja prima, dan maar een beetje appelmoes erbij. Kale pasta, kale noodles vind hij prima… oke, dan maar zo. Hoe zwaarder je eraan tilt, hoe erger het wordt. Gewoon relaxed in zijn!
Hoe gaat het nou dan? Nog wat andere ideeen uitgeprobeerd?
@Cariska wrote:
hier at tl gewoon helemaal niet, af en toe vlees, en gebakken aardappels.
Nu vraag ik voor het eten of ze een ijsje (waterijs, zelf gemaakt) wil en dan eet ze keurig dr bordje leeg :mrgreen:
Dat doe ik zo met vitaminepilletjes van Optimax (die in beertjesvorm). Als zijn bordje leeg gaat, dan krijgt hij een berensnoepje hahaha :mrgreen: !