hij rolde om!!!!!! Eng.....

Leuk zo’n onrustige baby…



Had m vanmorgen op ons bed gelegd en langs de randen van het bed 2 kussen gelegd voor “je weet maar nooit”, want ik moest even plassen.



Kom ik terug, ligt hij op zijn buik… :shock:

Ik heb er een tijdje naar zitten kijken, op een gegeven moment tilde hij zijn hoofd op, begint te woelen en draait weer terug op zijn rug.



Sinds wanneer doen kinderen van 4 weken dat… :evil:

ik vind het doodeng, laat m dus maar niet meer op ons bed liggen.

Brr.

hij is vlot

:shock:





brit was vier maanden toen ze omdraaide

Anna Sofie ook… Lijkt me ook heel normaal. Dit is niet erg leuk.

:shock: :shock: :shock:

Errug snel zeg!

Zo dan! Dat is wel heel snel!!! Jody is zeseneenhalve week, maar draaien ho maar… niet dat ik daarop zit te wachten, maar na een máánd! Jemig! Ik geloof dat de andere twee 3 á 4 maanden waren…



En dan gelijk terugdraaien ook! Wel handig… ik kan me herinneren dat ik gek werd van dat terugdraaien steeds… lagen ze op hun buik, was het gillen geblazen want ze konden niet meer terug… moest je ze weer terugdraaien. En twee minuten later lagen ze weer :mrgreen:

.hij is vlot wie weet loopt hij met 7 maanden

als die zo door gaat :mrgreen: :mrgreen:



wordt oppassen want je zoon draaitt zich nu al om

is het trouwens 1 x gebeurt of al meer keer

wooow das een vlotte beeb :shock:

1 x, dus misschien had hij geluk (en ik ook :wink: ). Hij was denk ik blij dat die inbakerzak even uit was ofzo :think: :mrgreen:

hihi wij hadden hetzelfde met onze sil :mrgreen: alleen lag hij dus wel naast het bed :oops:

even ter voorbereiding: sil stond los met 6 maanden en kon lopen met net 10 maand dus als die van jou net zo gaat berg je dan maar :mrgreen:

Wil geen wedstrijdje aangaan, maar om je vraag te beantwoorden…



Thara rolde zich voor het eerst van buik naar rug met drie weken en van rug naar buik met vier weken

Weliswaar uit nijd, maar het kunstje heeft ze goed onthouden en ze draait zichzelf nu ook op haar buik te slapen.



Dus vier weken schrik ik niet zo van!

Wel was ik er ook niet zo blij mee de eerste keer, maar moet zeggen… Het went heeeeeeeel snel!

:shock: dat is schrikken dat verwacht je zeker niet van zo`n klein mannetje van 4weken.

die lev word me er een :smiley:

@lydia wrote:

Anna Sofie ook… Lijkt me ook heel normaal. Dit is niet erg leuk.






Thije deed dat ook in de tweeede week. Ik had hem op de rechterzij in de box gelegd en we waren aan het eten en hoorden gestommel uit de box komen en meneer hoppaaaaaaaa gooide de benen in de lucht en gooide zo zijn lichaampje erachter aan.

Hij heeft dit nog paar keer gedaan die week en daarna niet weer.

Thije deed dat puur doordat hjij veel pijn had vertelde de osteopaat mij.

Hij had veel krampen en dook dan geregeld ineen.

Jeetje wat een vlotte jongen :shock:



Thijs draait nu nog steeds niet (echt). :o Ik weet dat hij het kan (van buik naar rug), maar doen…ho maar. (daar is hij veel te lui voor :wink: en vind het allemaal wel prima) Hij heeft zich tot nu toe nog nooit van rug naar buik gedraaid zonder hulp. Ik moet zelfs met hem oefenen van het CB :shifty:

Ons manneke draaide wel van buik naar rug met 3 weken, maar gelukkig niet de andere kant op, die dus kon ik nog wel op bed laten liggen. Maar als je je zoontje aan twee kanten (met kussens begrenst kan je toch nog wel even snel een plasje doen en anders…op de grond leggen (wij hebben tapijt en dat maakte op de grond leggen wel iets comfortabeler…

Ja hier ook met 3,5 week draaien :shock: Dacht dat het een toevalstreffer was maar toch niet… ook nu blijft ie draaien… :slight_smile: Ach ja er mag er wel eentje snel zijn… :snooty: Sanae was superrrr traag :mrgreen: Aapje liep met 18 maanden… Vermoed dat het met Aisah niet zo lang zal duren :wink:

@faizaa wrote:

Ja hier ook met 3,5 week draaien :shock: Dacht dat het een toevalstreffer was maar toch niet… ook nu blijft ie draaien… :slight_smile: Ach ja er mag er wel eentje snel zijn… :snooty: Sanae was superrrr traag :mrgreen: Aapje liep met 18 maanden… Vermoed dat het met Aisah niet zo lang zal duren :wink:




Ik hoop voor je dat hij morgen nog niet loopt :wink:

@lydia wrote:

@faizaa wrote:
Ja hier ook met 3,5 week draaien :shock: Dacht dat het een toevalstreffer was maar toch niet… ook nu blijft ie draaien… :slight_smile: Ach ja er mag er wel eentje snel zijn… :snooty: Sanae was superrrr traag :mrgreen: Aapje liep met 18 maanden… Vermoed dat het met Aisah niet zo lang zal duren :wink:




Ik hoop voor je dat hij morgen nog niet loopt :wink:






:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: