Hij loopt!!!!

:dance: Jayden deed al een poosje een paar enkele stapjes, maar ja dat noem ik niet echt lopen…maar nu net…: hij stapt me zo van de eethoek naar de box (zo’n 3 meter :o ) en net weer van de box naar de salontafel (ook zo’n 3 meter)



Wilde het even delen :mrgreen: Ben zo trots :smiley:

:clap: :clap: :clap: You go Jayden :dance: :inlove:



_________________

Liefs Angèl trotse mama van ? Damian ? (26-04-2008)

Rondes voor Damian: 20 rondes geduurd

Rondes voor Brusje: 30-28-26


> ... +ovutest
> NOD 3 sept.

YEahhh Jayden :dance: :clap:

Gefeliciteeeeerddddd… wat goed van em!!! :thumbup:

Wauww wat goed :dance: :dance:

Dank u dank u :mrgreen: Hij heeft de smaak goed te pakken inmiddels, meneer trappelt zich als het even kan los als ie op de arm zit en dan wil ie gewoon ‘zelluf stappen’ , en een vaart dat ie erop heeft :lol: Geweldig, wat een gezicht

Wat leuk zeg! :thumbup: :inlove: .

Cas kan nog steeds niet lopen en hij is nu 14 maanden gepasseerd :roll: …

Ik weet het, ben ongeduldig maar Broes liep aan 13 maanden en Senne een paar dagen voor zijn eerste verjaardag :wink: .

Kan me voorstellen dat je dan een beetje zit te ‘wachten’, maar wie weet is het snel! Jayden kon een dag na z’n 1e verjaardag los staan, aantal dagen erna deed ie 2 stapjes en precies een maand na z’n 1e verjaardag wandelt ie dus zo door de kamer, dus houdt hoop :wink: :mrgreen:

@Bietje wrote:

Wat leuk zeg! :thumbup: :inlove: .

Cas kan nog steeds niet lopen en hij is nu 14 maanden gepasseerd :roll: …

Ik weet het, ben ongeduldig maar Broes liep aan 13 maanden en Senne een paar dagen voor zijn eerste verjaardag :wink: .




Damian loopt ook nog steeds niet los en is bijna 16 mnd.

Hij kan niet wel 4 losse stapjes zetten van mij naar Rob

maar zelf alleen heeft hij er nog geen zin in :wink:

Jayden duld ook geen nee :roll: Krijsen en janken dat ie doet dan… :snooty: Maar helaas voor hem is z’n mama daar niet gevoelig voor en kijkt dan de andere kant op, en tot op heden werkt dat redelijk. Alleen is het een echte avonturier, dus heb m’n handen er nu dubbel zo vol aan… Het is net een klimgeit af en toe, zit ik even m’n mail te checken, kijk ik om, zit ie bijna in de vensterbank :shock: Dus vanaf maandag is het weer alleen tijdens slaapjestijden mail checken…



Maarrrr het is wel vreselijk gezellig zo’n wurmpie hoor :inlove:

wowwwwww wat goed van hem zeg :clap:



Odin gaat richting de 16maanden en die staat nog niet eens!!!

Pfff begin nu langzaam ook een beetje ongeduldig te worden.



Maar wel gaaf van jouw ventje zeg!!!

Wat goed van Jayden! :mrgreen: Ik snap dat je trots bent. Vast ook wel lekker voor jou, zeker als je straks een flinke buik krijgt en niet constant een dreumes hoeft te sjouwen! Ik hoop dat de oren van Jayden trouwens beter zijn aangesloten als die van Stijn, want nee dat kwam het eerste anderhalf jaar niet in zijn woordenboek voor hoor!