Hij loopt!! (Nu met bewijs!!)

Jaja, de eerste stapjes zijn gezet!

Het begon vorige week maandag, ik zag wat in mijn ooghoek en verrek, Robin deed 3 losse stappen in de kamer.



Zo liep hij de hele week van de salontafel naar de tv kast en van daar weer naar de stoel enz enz.

Steeds ongeveer 5 stapjes.



En gisteren liep hij van de salon- naar de eettafel en dat waren wel 20 stappen!!

En hij probeert het echt continu. Niet 3 keer op een dag, nee hij wil lopen. De hele dag.



Ook kan hij al traplopen, maar daar ben ik iets minder blij mee…

Van de week even een traphekje gaan kopen voor beneden.



Weer een mijlpaal. Dit keer een hele grote.

Ik merk echt dat hij geen baby meer is en een klein ventje aan het worden is.

Hij komt langs me op de bank zitten en aait dan weleens over mijn arm. Dan kijk ik hem aan en lacht hij al zijn 8 tandjes bloot. :inlove:

Hij kan driftig worden als iets niet lukt en kan zelf al de rozijntjes uit het doosje pulken om ze vervolgens ook helemaal zelf op te eten.



Het gaat echt zo ontzettend hard. Maar ik geloof dat ik dat best leuk vind… :mrgreen:



-Edit-

Ik heb 2 filmpjes kunnen maken. 's middags kan hij langer op zijn pootjes blijven staan omdat hij het dan al de hele ochtend heeft geprobeerd. Dit was 's ochtends en zat er nog niet helemaal in, hahaha.

Vandaar dat hij na 3 stappen al op zijn gat valt.



http://members.home.nl/anneke.tristan/yes/robin%201157.avi



http://members.home.nl/anneke.tristan/yes/robin%201161.avi

:dance: :dance: :dance:



Foto’s!!!



Wat gaat het ontzettend hard zeg, wat heerlijk om zo van je mannetje te genieten! Maarreh… dat wordt dus achter hem aan rennen hihihi

Wat goed zeg!!!



Nou van harte gefeliciteerd met weer een mijlpaal in het leven van je mannetje! :smiley:



En nu maar voor gaan doen HOE hij moet trappenlopen :mrgreen:

Wauw gaaf, dat staat mij allemaal nog te wachten maar het lijkt mij ook wel ontzettend leuk.

Xanna, ik zal een filmpje maken als bewijs.

Heb er wel eentje proberen te maken, maar je raadt het vast al, toen had hij er geen zin in…



Ja, nu moet ik straks helemaal achter hem aan gaan rennen.

Máár, aan elke nadeel ( :wink: ) zit een voordeel. Ik hoef hem nu hopelijk ook minder te dragen… :smiley:



En is september is hij bruidsjonkertje en moet hij achter de bruid aan hobbelen. Dus we zaten al in spanning af te wachten of hij dat zou gaan halen, hahaha.

Leuk zeg!! Grappig he, nu zijn ze alweer zo groot ineens… Helemaal baby af!!

hey Anneke wat een geweldig nieuws en wat zal je trots zijn op je lieverd

:-*

gefeliciteert . leuk he. nu maar achteraan hollen hihihihihihi

Ooh, wat knap!!!



Blijft toch bijzonder hè, dat ze steeds weer wat nieuws kunnen!!!

:dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

jaaaaaaaaa joepie de poepieeeee!! geweldig joh

Goed zo Robin… :clap:

Heerlijk voor je Anneke…dit zijn toch van die momenten waar je vreselijk op kan gaan zitten wachten he?

Hoe is het met je kastdeurtjes? :wink:

You go Robin!! :mrgreen:

Wat goed hé! En wat kan je dan trots zijn hé! Inderdaad, geen babietje meer, maar een echt klein mannetje :smiley: Het gaat zoooo snel, zo cliché, maar zó waar!

AAAAAAAAHHHHHHHH! Wat goed!!! :clap: :clap: :clap: :clap:

wat goed zeg !! :dance: :dance: :clap: :clap:

Haha geweldig Anneke!!

Welkom in de Dreumestijd!! Ga maar vast wat aan je conditie doen :mrgreen:

Hahaha Melanie, ik vrees er ook voor dat ik wat aan mijn conditie moet gaan doen…

Phoe, ben alleen liever lui dan moe wat dat betreft.



Als ik op de fiets naar de sportschool zou gaan, dan ben ik al moe op het moment dat ik mijn fiets daar in een rek zet… :mrgreen:

Geweldig! Gaaf zeg die filmpje~! Echt super leuk om te zien! Go Robin! :smiley:

Wat leuk om te zien zeg!!



Echt grappig!

Wat goed van Robin zeg!



Die snuit die hij erbij maakt, kostelijk gewoon!



Gefeliciteerd met jullie mijlpaal!