Hij krijgt haar!

Toen Kars geboren werd, had hij heel donker haar. Daar was ik erg verbaasd over, ik had me altijd een baby voorgesteld met van spierwitte kinderhaar. Net zoals mijn vriend en ik vroeger hadden. Als zijn haar nat was, begon het zelfs te krullen… Mijn vriend vroeg zich regelmatig af of ik zeker wist dat hij de papa was hihi…

Al snel werd zijn donkere haardosje wat grauw en op de bovenkant van zijn hoofd viel het al snel uit. Uiteindelijk had hij vanaf 2 maanden alleen nog maar een klein matje doffe haartjes in zijn nek.

En ik maar kwijlen bij alle mooie plaatjes van de KOK baby’s met prachtige kapsels :cry:

Op den duur kreeg Kars ook nog eens vreselijke berg bovenop zijn koppie. Eerst vond ik het onzin om het te behandelen, maar op den duur was ik bang dat hij anders nooit haar zou krijgen :doh: Dus flink gesmeerd met bergpads en toen verdween het gelukkig. Mijn moppie was weer helemaal glimmend kaal…



Maar sinds een paar weken krijgt hij eindelijk haar!! Jawel, prachtig spierwit zacht haar!! Ik kan er nauwelijks van afblijven en het eerste wat ik 's ochtends dan ook doe, is weer even lekker over zijn bolletje strijken. Ik zou er wel wat pokon op willen smeren, het groeit me niet hard genoeg.

En ja, over een jaar zal ik verzuchten dat hij nou alwéér geknipt moet worden, maarrr… nu geniet ik gewoon van die donzige sprietjes :inlove:

En dan met je ogen dicht over dat koppie aaien… Zaaaaaaalig…!!! :inlove:

met je lippen door dat zachte babyhaar…



Mijn zoons hadden trouwens hetzelfde: donker haar bij geboorte, het viel uit en blond haar (zomers meer dan in de winter) kwam ervoor terug. Ben benieuwd of het bij mijn dochter ook zo gaat. Mijn man en ik waren ook allebei blond toen we klein waren.

Bij Enzo is het ook zo gegaan.



Geboren met een bos donker haar. Toen viel er haar uit. Werd een beetje een monnik met een extra kale plek achter en nu heeft hij dik blond (bijna wit) haar :inlove:

Hahaha een Monnik!! Ja, dat is precies de goeie omschrijving!



Kars heeft zijn matje nog steeds hoor, maar het witte haar wint terrein! Er begint trouwens nog meer te groeien hihi… Voelde opeens tijdens het voeden een pijnlijke steek… Even kijken, ja hoor, meneer heeft gewoon een ondertand!!!



Hij is al helemaal door, heb er nooit iets van gemerkt :think: Ik was vast te druk bezig met zijn haar te bewonderen :inlove: :lol:

Hihihi, toen ik de titel las, dacht ik even dat het om een scheiding ging (en niet en scheiding in je haar :mrgreen: ), waarbij de man het kindje toegewezen kreeg…

Maar dit is een veel leuker onderwerp!



Hahaha die monnik, hoe herkenbaar. Wij zeggen altijd “Vera heeft een keppeltje op”, want door het liggen is het haar achterop weggesleten (het valt uit, haar onderlaken moeten we daardoor vaak vervangen). Daardoor heeft ze alleen nog een ‘matje’ over onderop, en een keppeltje bovenop. Het ziet er heel grappig uit.



Maar nu merken we dat haar haren bovenop haar hoofd wat dikker worden, dus wie weet krijgt ze nu langzaam haar haren weer terug…

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Hihihi eindelijk haartjes :wink: , ik durf het bijna niet te zeggen maar Tijn moet volgende week woensdag weer hoognodig naar de kapper!!! De derde keer al sinds ie geboren is :mrgreen: :mrgreen:

Enzo is inmiddels ook al 4 x geknipt…



Nu scheelt het want zijn opa en oma hebben een kapperszaak :mrgreen:

Hihi, wat leuk dat jullie kindjes al haartjes hebben.

Dylan werd geboren met een kale knikkerbol … en is nu nog steeds vrij kaal.

Hij krijgt nu hele fijne haartjes op z’n hoofdje die bijna niet te zien zijn.

Ik had eigenlijk verwacht dat hij een enorme haardos zou krijgen (net als ik vroeger)

Zijn eerste kappersbezoek zal nog wel een jaartje of twee duren schat ik zo :wink:

Thomas had bij zijn geboorte ook nauwlijks tot geen haar…

nu begint het eindelijk te groeien (en er zit nu dus een hele pluk op zn achterhoofd waar hij eerst echt kaal was van het liggen, kan zo een staartje in :mrgreen: ) alleen is zijn haar dus blonder dan blond en zien veel mensen het nog altijd niet, als ze dan zeggen “wat een mooi kaal bolletje” roep ik alweer “hij heeft haar hoor” 8) !!!

hahaha, ik denk dat het bij Dylan net zo zal gaan als bij Thomas.

Hij heeft nu wel wat haartjes, maar die zijn zo dun en licht dat ze bijna niet opvallen.

Ik vindt het zo’n kaal bolletje trouwens best wel snoezig en het is zo heerlijk zacht … hmmmmm een lekker kus-bolletje! :-* :lol: