Hij komt.... wanneer?

@#puk# wrote:

Ik kan bevestigen dat het gewoon DE ECHTE is die dit jaar aankomt hoor!!!

Dus ik zit ook klaar voor de buis! :mrgreen:




:dance: :dance: :dance:

Gelukkig! :inlove:

Iedere eerste zaterdag na Sint Maarten komt Sinterklaas in Nederland aan. Hij wordt door een menigte zingende kinderen ontvangen en het evenement is groots op de televisie te volgen. Sinterklaas wordt steevast geïnterviewd en net als de koningin op Koninginnedag en prins carnaval tijdens de ‘dolle dagen’ wordt hij officieel door de burgemeester ontvangen. Op zaterdag 14 november 2009 zet Sinterklaas weer voet aan wal in Nederland. De intocht van Sinterklaas vindt plaats in Schiedam. Rond het middaguur meert Pakjesboot 12 af in de haven van Schiedam. Burgemeester Verver-Aartsen heet Sinterklaas namens alle kinderen van Nederland hartelijk welkom. De NPS doet rechtstreeks verslag van de intocht in de speciale aflevering van Het Sinterklaasjournaal. De presentatie is weer in handen van Dieuwertje Blok.

@prinsjeJason wrote:

@nachtvliinder wrote:
14 sept!!


:think: loop je een beetje achter :mrgreen:



:doh: hihihihi :oops:

oh ben al helemaal in stemming vindt het zelf ook zo leuk de kindjes zo te zien genieten.



hulppiet is hier al weken bezig met kado’s in te pakken en weg te leggen :lol:

leukkk altijd leuk de intocht te kijken

@hendrika wrote:



hulppiet is hier al weken bezig met kado’s in te pakken en weg te leggen :lol:






hihi



hulp piet is hier bezig met cadeau’s uitzoeken… en het wordt heel wat anders dan in eerste instantie de bedoeling was :lol: ).

@lizzy wrote:

:thumbup: :dance:

maar volgens mij is dit zijn laatste jaar :frowning:




Hij bekijkt gewoon elk jaar opnieuw of hij het nog leuk vind/red en dan beslist hij. Dus het is echt nog niet zeker zijn laatste jaar.

We zullen volgend jaar om deze tijd gewoon weer in spanning zitten en even moeten vragen :wink:

Maar voor dit jaar, hij is het! hij is het! hij is het! :dance:

@#puk# wrote:

Ik kan bevestigen dat het gewoon DE ECHTE is die dit jaar aankomt hoor!!!

Dus ik zit ook klaar voor de buis! :mrgreen:




Opnemen en gewoon elk jaar de video/dvd weer afspelen… weten die kids veel :lol: :wink:

Als HIJ het niet meer is dan vind ik het niet meer leuk hoor :naughty: Die man moet maar gewoon doorgaan, al moet ie met een rollator! :wink: Voor mij is hij de enige echte sint! Heerlijk altijd die sfeer, ik kijk elk jaar en dit jaar met hopelijk 2 kids desnoods vanuit het kraambed! (liever nog met 2 kids en dan de volgende dag live in onze woonplaats, maar heb zo’n vermoeden dat dat niet gaat lukken :mrgreen: )

ohh vind het altijd zon heerlijke tijd he!

lekker voor de tv een broodje eten en kijken naar wat er deze keer weer fout gaat…

Het is maar goed dat het elk jaar weer gewoon allemaal goed komt!

Ik vind het ook absoluut niet te vroeg. Heerlijk al die voorpret voor het pakjesavond is!