Hij komt.... wanneer?

Wanneer komt die beste man eigelijk weer in Nederland?

En waar komt dit jaar de echte Sinterklaas (Brammetje… toch nog steeds wel?)?

volgensmij komt hij 13 november in het land… kan hij de kleine kindertjes 5 weken zenuwachtig maken… vindt het wel erg vroeg aangezien het daarna nog 3 weken duurd… sommige kinderen zijn nu al zenuwachtig haha… :stuck_out_tongue:

zaterdag 14 november in schiedam



(intocht is altijd de eerste zaterdag na sint maarten)

volgens mij is het brammetje niet meer, ik zag laatst de ogen van volgens mij Sibke Jan Bouwsema???

Ok, zetten we dat even in de agenda!



We gaan dus weer die onwijs drukke maar gezellige tijd tegemoet.

Eerst Sint Maarten, intocht Sint-schoenzetten-Sint op school-pakjesavond, advent, Kerst. Ben benieuwd wat dat dit jaar met mijn kinderen doet (en dan voornamelijk Sinterklaas de kindervriend).

Maar in de film van sinterklaas



de meezing moevie speelt hij volgens my nog wel…

Fred Butter is de nieuwe ‘echte’ Sinterklaas… (not! hihi… maar mijn mama vind Adrie van Oorschot nog steeds de enige echte…)

14e toch (altijd rond de verjaardag van m’n broer nu op z’n verjaardag :mrgreen: )

vorig jaar kwam de sint hier overal verschillend aan…

toen zag de oudste een lampje branden :wink:



ik mag trouwens weer werken op het feest van sinterklaas… :thumbup: :mrgreen: :thumbup: :lol:



de oudste geloofd er toch niet meer in, dus hij mag mee backstage…

langs nick en simon :inlove:

het is dit jaar idd de 14e.



Onze jongste is vorig jaar op de dag van de intocht geboren :lol: Aan het begin van de zw.schap nog grappend gezegd: leuk schoencadeautje voor de oudste 2… de beste man stond koud op nederlandse bodem en mijn weeen begonnen!



We hebben nog net de intocht gezien en toen de kids door oma op laten halen… kon mama even gaan bevallen :o



En maandag op school… wat zegt de oudste als juf vraagt wat hij heeft gehad… een cars autootje! Ja die zat echt in zijn schoen he… lekker belangrijk zo’n broertje :slight_smile:

onze oudste is er nu trouwens al mee bezig… als J. jarig is… dan is sinterklaas ook weer in NL!

Wat belachelijk vroeg, bah!!! Pure commercie!

@Pinkie wrote:

Wat belachelijk vroeg, bah!!! Pure commercie!




vroeg… mm vind 3 wkn wel meevallen.

@Pitje27 wrote:

@Pinkie wrote:
Wat belachelijk vroeg, bah!!! Pure commercie!




vroeg… mm vind 3 wkn wel meevallen.




Idd, is toch een leuke tijd voor de kindjes

ik geniet er altijd van , dat mijn kindjes er zo van genieten.

Hier zijn ze er ook al wel mee bezig. prima

Ik ben even aan het checken via mijn betrouwbare bron (ha ha, geweldig klinkt dat ;)), of DE sint dit jaar DE sint is.

Anders kijk ik gewoon niet meer hoor. Dan boycot ik de hele handel :wink:

@~Marion~ wrote:

Fred Butter is de nieuwe ‘echte’ Sinterklaas… (not! hihi… maar mijn mama vind Adrie van Oorschot nog steeds de enige echte…)




volgens mij was hij vorig jaar tijdelijk in de Club van Sinterklaas, maar doet Bram dat dit jaar weer zelf :think: net zoals de intocht en het sinterklaasjournaal!



leuk hoor, ik heb er zin in! Dit jaar vier ik mijn verjaardag niet, zodat wij ook eens naar de intocht kunnen gaan met de kinderen! (ik was vroeger ALTIJD jarig als sinterklaas kwam, en als kinderen voor kinderen op tv kwam :roll: )

@Pitje27 wrote:

@Pinkie wrote:
Wat belachelijk vroeg, bah!!! Pure commercie!




vroeg… mm vind 3 wkn wel meevallen.




:oops: Ik las verkeerd… Ja drie weken valt wel mee. Ik vind het alleen belachelijk dat de sinterklaas spullen eind augustus al in de schappen leggen. Maar das een ander onderwerp.

ik hoop toch wel dat de sint nog steeds de echte sint is 8)

Inderdaad in schiedam 14-11 wij zijn erbij !

De 14e zitten wij ook weer voor de tv met de pepernoten en de warme choco melk, leuk altijd ! (voel ik mezelf ook weer even kind :mrgreen: )

En drie weken voor 5 dec, vind ik niet te vroeg hoor, leuk! Een heerlijke tijd voor de kinderen toch :inlove: