Hij kan zich niet vermaken.

Ik heb echt 2 super makkelijke kinderen. Amy en Ryan. Beide kunnen zich prima zelf vermaken. Heerlijk dus!

En dan is daar Quin. Lekker ventje hoor! Maar die kan zichzelf niet vermaken. Een enkel keertje vind hij het leuk op het speelkleed, maar het meest van de tijd vind hij het leuker om bij je te zitten en alle aandacht te krijgen.

Zolang hij bij je zit, is het goed. Leg je hem weg :brullen.

De tv vind hij ook echt geweldig, maar ja, daar zet je hem natuurlijk ook geen hele dag voor… (ze kijken wel eens mee naar Sesamstraat met Amy :mrgreen: )

Naast het feit dat ik niet altijd zin heb om met hem rond te sjouwen, heb ik er ook gewoon geen tijd voor. Ik merk ook aan Amy dat ze het moeilijk vind dat Quin zoveel bij mama zit. Maar als ik hem laat huilen, wordt ze er ook bloednerveus van.

Hoe doen jullie dat? Hij zal het misschien wel moeten leren, maar ik vermoed (gezien sommige personen in mijn familie 8) ) dat het toch echt een karaktertrek is.

Jep karakter trek. Daar zat ik bij layla ook aan te denken want die is nog zo. Aandacht=geweeeeldig ( heeft ze van haar moeder) Zich zelf vermaken… kan ze niet maar vooral wil ze niet. Dan veranderd ze in een kat. Met krijsen en huilen en gooien met haar speeltjes. Gewoon boos.

Mijn zoon was volledig anders. Die kon bij wijze van, zich zelf uuuren vermaken.

Ach leuk twee kinderen die op de ouders lijken. Maar goed ik heb het een beetje weten te sturen. Ik zetten haar gewoon in de box en ging dan wat spelen met haar eerst lang, en dat werd steeds korter. ook reageerde ik niet meteen op gepiep. En het is even ontdekken wat ze ECHT leuk vond om mee te spelen.

En ik moet toe geven rond etens tijd zit ze lekker tv te kijken. :mrgreen: