Hij is gewoon groot!

Ik heb het tot 5 maanden kunnen rekken maar deze week gaat die buggy-gedeelte op mn kinderwagen. Ik heb de bugaboo gecko en die bakken zijn best groot. Samara kon er tot 6 maanden in maar Djanel niet hoor. Als ik hem erin leg dan heeft hij geen ruimte meer over.

Na de zoveelste opmerking “Aaaah dat ziet er ook zielig uit, hij is veels te groot voor die bak” ga ik echt die buggy-gedeelte erop zetten. Dan maar helemaal plat…

Ik heb gewoon een grote beer :inlove:

Als hij helemaal plat kan is het toch goed?

Jasly zit nu ook in het buggy gedeelte van onze 3in1 kinderwagen,

Maar dan ook helemaal plat, Jasly liep in die bak gewoon de hele weg tot we thuis kwamen te huilen en te krijzen omdat ze niet in die bak wou,

Ook is ze ook wel gegroeit en vond ik de bak te klein voor dr,

Het gaat om het ruggetje maar als je hem helemaal plat legt dat maakt het niet zoveel uit toch?

Ik vind zelf de buggy veel leuker dan die wandelbak,

Maar vind het toch goed dat je hem toch in de buggy heb gedaan!

Groetjes jeanette

hier zat ze er ookal in hoor met 4.5 maand :mrgreen:

juul ook met 4 maanden , en niet omdat ze te groot was maar omdat ze niks in die bak kon zien :roll: ze zou nog een wiplash overhouden aan dat hoofd omhoog houden :lol:

Hier ook al het buggydeel erop hoor. bij Tessa ook al vrij snel…

Mijn bak is niet al te groot, maar Joyce wel hihi…

Als ie plat kan maakt het ook niet veel uit… en tegewoordig kunnen de meesten dat wel…

Ik heb zelfs het voordeel dat ik haar op 2 manieren erop kan zetten… ik kan het buggydeel met haar gezicht naar mij toe of naar de “buitenwereld” zetten…

Dat scheelt ook nog wel denk ik…

Luuk was ook 5 maanden toen hij echt niet meer in de bak pastte. Ook hier een grote beer (en nog steeds :inlove: ).

Deze kon ook plat dus het was geen probleem. Hij vond het trouwens ook echt veel leuker.

Liefs Janneke :-*

Hier ook met 4,5 maand. Was toen echt niet meer langer uit te stellen hoor. Ook al vond ik het zelf wel jammer. Maar én Sam wilde de wereld zien én tis gewoon een lange slungel.

Hey!

Die van mij zit er ook al in hoor! Moet zelfs nog 4 maanden worden!

Ik had niet zo’n hele grote wagenbak, dus hij lag al bijna met z’n hoofd tegen de rand aan! En ik had echt t idee dat ie wilde kijken! En in zo’n bak zie je niet veel!

juul ook met 4 maanden , en niet omdat ze te groot was maar omdat ze niks in die bak kon zien ze zou nog een wiplash overhouden aan dat hoofd omhoog houden

waaa hier ook hoor, Julia zat er met 5 mnd in

Sam ook die paste echt niet meer met 5 mnd, ook een beer, ik heb ook een bugaboo