Nog steeds zonder middagslaapje?
Heb Joost dit weekend dus wel een middagslaapje laten doen omdat ie niet lekker was. Gevolg: om 22 uur s’avonds zat meneertje nog bij ons beneden op de bank . Hij lag er al om half 8 in maar bleef maar zeggen dat ie echt niet moe was en niet wilde slapen. Vanochtend om 6 uur was het weer bal.
Dus ik zeg : we doen niet meer aan middagdutjes!! :thumbup: Wat jij?
Ik vind het een plan… :dance:
Had vanochtend doorgegeven aan de leidster (niet die van Mateo) dat ze moest zeggen dat hij niet meer slaapt in de middag…
Mama was helder en toch nog even naar zijn eigen groep gebeld. Zij wisten dat nog niet…
Maar goed, hier gaat het prima… :thumbup:
Hier een jochie die rond 4 uur wakker begon te worden :? Sinds een week ook zijn middagslaap geschrapt en … hij slaapt weer door tot 6:30 en soms zelfs tot 7 uur :dance: En nu na een week houdt hij het ook goed vol. Hij gaat gewoon iets eerder naar bed. Om 19 uur naar boven ipv 19:30.
Vorige week had ik hem toch nog één keer 's middags anderhalf uur laten slapen, maar toen ging het gelijk mis 's nachts. Dus hij is er blijkbaar aan toe om minder te slapen, maar zelf haalt hij het van het verkeerder slaapje af, dus helpen we hem maar een handje.
Als Tycho wel een middagdutje van een uurtje doet slaapt hij ook moeilijk in…zit dan wel 2 uur te zingen in bed…
HIj gaat rond 7 uur ,half 8 op bedje…en als hij in de middag niet slaapt dan slaapt hij in de avond gelijk in…we zijn het middag dutje dus ook aan t afbouwen…