als sinds dat hij een paar week is blijft ie wel eens weg in het huilen maar mensen ik begin het steeds erger te vinden
af en toe wordt ie al snel slap en beginnen zn ogen te draaien oh damens help me ik wordt er bang voor
hoe of wat wie kan me helpen en of tips geven
Langs de huisarts gaan of hem in ieder gevallen bellen voor advies?
heb een afspraak gemaakt en moeten heen, maar vraag me af of er wel meer kindjes zijn die dit hebben?
Ik heb van een moeder op de psz gehoort dat haar zoontje het ook doet vanaf dat hij baby was.Hij valt dus gewoon flauw :?
Hopelijk heeft da ha advies waar je wat aan hebt.
Ik denk dat het BHS is dat heb je in verschillende gradaties…
Is niet ernstig, maar goed dat je even langs de huisarts gaat
Misschien is het ook wel wat anders succes :hug:
http://www.babybytes.nl/encyclopedie/Baby`s/Breath-Holding-Spells/
Ik denk ook aan BHS, Anne heeft het gehad, maar was toen een maand of 9 denk ik. Ze ‘viel’ gewoon neer, haalde geen adem meer niks. Ik pakte haar op en ze begon meteen te ademen. Bleek bij haar dus een extreme vorm van uitdagen zijn om (nog meer) aandacht te krijgen. Hier was de oplossing: niet op reageren, dan merkte ze dat ze ons daarmee niet over de streep kreeg en het was snel afgelopen. Ik hoor echter verhalen waarbij kinderen het echt lang volhouden.
Goed dat je even naar de huisarts gaat, het hoeft natuurlijk geen bhs te zijn.
Klinkt voor mij ook als BHS wat ik altijd doe als Sem boos is en iets te lang nodig heeft om adem te halen even in zijn gezicht blazen dan happen ze vanuit een reflex naar adem.
Blijft eng goed dat je even naar de ha gaat er mee.
Idd BHS
Ja, dat denk ik ook. Kes heeft het ook heel erg gehad als dreumes. De eerste keer was ik helemaal in paniek toen hij wegviel. Zijn lippen waren dan ook helemaal blauw. Later nam ik hem gewoon op schoot en wachtte tot hij weer bijkwam. Daarna was hij altijd érg moe. Het is eigenlijk vanzelf over gegaan, ik weet niet eens precies meer wanneer.
Onze oudste heeft het ook gedaan, ongeveer vanaf dat hij anderhalf was.
Hij viel gewoon flauw tijdens het schreeuwen. De eerste keer schrok ik enorm. Daarna wist ik wat het was en negeerde ik het, wat best moeilijk is als een hysterisch jongetje achter je aan loopt en al lopend erin blijft en zo voorover klapt… maar het is over gegaan.
Hij deed het alleen 's avonds, als hij moe was en heel erg boos. Overdag gebeurde het niet.
Op het cb geven ze hier ook het advies om het te negeren. Dat heb ik ook gedaan. wat ik ook wel deed is boos op hem worden als ik zag dat hij het zou doen. Dan keek ik hem boos aan en zei ik, je waagt het niet! dan deed hij het ook niet… Gedrag dus…
Suc6 ermee, want leuk is het niet.
vanmorgen na de huisarts geweest en zei dus blue spells het zelde volgens mij als wat er in die link stond.
de huisarts zei dat het bij hem waarschijnlijk komt omdat hij meer wil in zn koppie maar zn lichaam niet kan dus bv praten wat nog niet echt lukt.
en nergeren ja zei de arts hij is zo klein en weet zich zelf er ook geen raad mee beter om zn moment na zn anval gerust stellen dan nergeren en hem daar alleen te laten met iets wat hij niet weet wat het is.
en er ging een brief na de kinderarts waar hij loopt en die moest ook nog maar even extra controle doen.
Mijn dochtertje van 4 doet het nog steeds… zij doet het soms dus express… ik kijk er niet meer van op, helaas doet ze het ook wel eens in een winkel als ze boos is of zo… en dan schrikken andere mensen zo, en ik denk grrrrrrrrrrrrrrrrrrr