hij blijft niet liggen help

het liep allemaal wat uit vanavond…mijn man is hem nu naar bed aan het brengen…toen hij samen met floris de huiskamer uitliep kwamen de tranen al…mijn god dit beloofd wat :roll:

Hoop dat alles goed is gegaan en dat hij nu lekker slaapt :thumbup:

Ik hoop ook dat het gelukt is!

Omdat hij nu van jou/jullie gewend is dat jullie blijven om hem terug neer te leggen zal hij ws extra verdrietig zijn als je weggaat nu. MAAR… zorg dat je uitlegt wat je doet!

Dus bij het naar bed brengen zoiets zeggen als:Slaap lekker, tot morgen lieverd! EN dan de kamer verlaten, deur dicht en afwachten. Waarschijnlijk zal hij huilen… na 5 a 10 minuten ga je erheen zeg je: Het is tijd om te slapen nu, weltrusten en vertrek je weer. Daarna niks meer zeggen maar om de 10 minuten terugleggen… Hier heeft die periode best een tijd geduurd maar hij wist op een gegeven moment wel waar hij aan toe was! Heb altijd veel uitgelegd en het werkt echt, als je maar duidelijk en consequent bent.

Succes ermee, t is niet de leukste fase :roll: :-*



Even offtopic:

Moet wel lachen om het knuffel en speen uit bed gooien. Lenn doet dat dus ook en laatst tot 2x aan toe hoorde ik zijn speen vallen. Dus ik kwam een beetje boos in de kamer en zei: Kom op Lenn het is slaaptijd nu, en hou je speen bij je want ik ben je hond niet!

Ik was beneden en hoorde door de babyfoon TIK (speen dus) en vervolgens “Woefwoef…” :roll: :lol:

Bij ons kwam de tip van het CB dat je hem even kan laten huilen 5 a 10 min.

Dan terug gaan, niet tegen hem praten, en hem neerleggen, en vervolgens weer weggaan. Als hij weer gaat staan, gewoon weer 5 a 10 min laten staan.



Ik had het hier ook erg moeilijk mee, maar mijn vriend zorgde er wel voor dat ik niet te vroeg naar boven ging.



Het is nu zo dat als ik Joey naar bed hij binnen 5 minuutjes slaapt!



Owja we hebben ook een nachtlampje aan.

whahaha affie die spoiler van je :thumbup: :clap:



nou meiden jullie hadden helemaal gelijk al gaat het me nu ineens te snel goed :lol: mijn man heeft gisteren precies gedaan wat jullie adviseerden en meneer sliep binnen 10 min :shock: ik had zoiets van dit is een toevalstreffer omdat hij ook te laat naar bed ging,maar zojuist heb ik hem weer in bed gelegt en hem verteld dat mama geen spelletjes meer speeld en dat hij even een uurtje lekker moet gaan slapen en dat we dan leuke dingen gaan doen…



hij is niet een keer weer opgestaan :shock: ik juig nog niet hoor dit gaat me iets te snel goed ineens… :lol:

:thumbup:

en nu volhouden hè :mrgreen:

net heb ik weer hetzelfde gedaan en na 5 min jammeren (niet eens huilen) is het nu al stil boven :shock:

Jullie floris is een TOPPER!!!



Rust en regelmaat is echt heel belangrijk… Zie je je kan het en Floris dus ook!!



Goed zo Floris dit nu zo blijven doen lief gaan slapen als het slaapjestijd is :-*

Oow heerlijk dat het zo snel gaat, en hopen dat het ook zo blijft!!



Kon dat maar bij de mijne, ik lees hier de tips mee :smiley:

Ik blijf er bij dat het me iets te snel te goed gaat…ik moet het nog even zien of dit zich blijft aanhouden hoor…hij is in elk geval veel vrolijker nu hij meer slaap krijgt :thumbup: :clap:

Nou moet wel Diaan, want anders was het de eerste keer al niet gelukt! Want het gaat anders dan hij gewend is! het werkt nu al 3 slaaptjes toch?

wat er nu anders is dat ik echt de kamer uit ga, en eerst bleef ik aan het eind van de kamer staan. en heb nu duidelijk gezegt dat er geen spelletjes meer gespeeld worden,maar dat we lekker gaan slapen.

:thumbup: nou top dus… En als hij weet dat je nog in de kamer bent tja dan zou ik ook gaan huilen want dan kan je me er net zo goed uithalen!



Dus super van jou en Floris

Hartstikke goed :thumbup:

Ze begrijpen zo veel meer dan dat wij denken. Als je maar goed uitlegt wat je doet en waarom, gaat het vaak veel makkelijker. Ik moet mezelf er alleen regelmatig aan helpen herinneren om dat te doen :wink:

Ik leg hem ook alles uit… Ookals ik weg ga en iemand anders hem bv uit bedje haalt enz enz… Het is ZO belangrijk!

ik ga nu voorzichtig zeggen dat we het gewonnen hebben…

ook vanavond is hij weer zonder een kik gegeven te hebben lief gaan slapen…



:dance: :clap: :dance: :inlove: :thumbup: :dance: :inlove: :thumbup:

Mag ik je dan bij deze heel voorzichtig feliciteren… :clap: :clap: :clap:



Toppie. Hopen dat het zo blijft nu.

:clap: goed zo Floris… Knappe vent

:clap: :clap: :clap:

Nu kun je weer gaan genieten van de avonden :smiley:

weet je diaan wat het denk ik ook was, je vertelde dat je altijd in de kamer bleef, dan heeft hij zoiets ghad van mama blijft dus ik wil eruit… Kinderen ruiken je ookal zien ze je niet :wink:



Maar ben blij dat jullie weer lekker samen de avonden hebben :wink: