Hier zit ik dan...

in een onaf huis, geen douche (niet eens een badkamer), een toilet die doorgespoeld moet worden met een emmer met water, geen cv (wel verwarming dmv warmtekachels), geen warm water, laminaat in de huiskamer ligt nog maar voor 1/3, geen plafond, nog niets is geverfd, de nieuwe vaatwasser die het ook niet doet.

Een man die ontzettend chagerijnig is, al 3 nachten hebben we ruzie, nachten met Levy die de ene keer wel doorslaapt en de andere keer niet.

Levy met zijn krampjes, waarvan ik nu blij ben dat hij even in de box slaapt. En vandaag bijna al zijn voeding teruggeeft.

Lana die sinds mijn terugkomst uit het kraamhotel alleen maar een grote mond heeft tegen mij en weinig lief doet tegen mij.

Een hond die bij het minste of geringste blaft, katten die strontvervelend zijn.

Denkend aan al die gezinnen die sterretjes en engeltjes moeten missen.

En toch zit ik hier… luisterend naar kerstliedjes, dolgelukkig te zijn. Het leven zit raar in elkaar.

Ik krijg er kippenvel van… :slight_smile:

Jeetje Deb…

T is dat de afstand te groot is… anders kwam ik een paar klussen bij je opknappen… je zit er nog erger bij dan ik :hug: :shock:

Maar ook hier, kerstliedjes, wat lichtjes en een boom, de kids zijn gezond, manlief heeft nog steeds goede vooruitzichten, ons huis bijna af, dus ook hier zit ik gelukkig te zijn ondanks alles…

Laminaat leggen moet te doen zijn, wc aansluiten… jemig… waarom woon je nou helemaal daaaaar :shifty:

Duurt allemaal wel erg lang hè meis…

Het relativeert allemaal wel weer even, als je jouw verhaaltje zo leest…

:-*

:-* voor je meid!

Jeetje… :shock:

En dan toch nog intens kunnen genieten van kerstsfeer

Ach weet je, we zitten hier al vanaf juni. En we hebben echt enorm veel tegenslagen gehad, vandaar dat we nu zo zitten.

Maar de vaatwasser doet het eindelijk :dance: :mrgreen:

Cell, het laminaat heb ik toen voor 1/3 neergelegd toen ik 33 weken zwanger was :wall: Met 34 weken lag ik met voortijdige weeen in het ziekenhuis, tja gek he :eh: :shifty: :wall: Maar goed, we kunnen het laminaat pas verder leggen als de cv is aangelegd, want, hoe bijzonder huis kun je hebben, de kruipluik ligt dus precies in het midden van de huiskamer :roll: En er is geen andere doorgang naar de kruipruimte :doh:

En daarnet… daarnet zijn mijn dochter en ik samen boodschappen wezen doen. Levy bleef lekker thuis bij papa :thumbup: Heerlijk in de plassen gestampd, gin ghet regenen :shifty: Dus daar hebben we ook maar een lolletje van gemaakt. Lekker springen in de plassen en ondertussen 20x zingen: "het regent het regent … " Lana vond het geweldig, en even lekker weg met alleen mama en nog eens in de plassen stampen :inlove:

Ja ik ben gelukkig, dolgelukkig, zelfs in de situatie waarin ik zit. Ik heb 2 schatten van kinderen (buiten hun humeuren om dan) en een schat van een vent die chagerijnig is omdat het altijd maar tegen zit in dit huis :roll: :mrgreen:

haha schat ben je ook , zo rot als het kan lopen zo kun je vaak de positiviteit er uit halen, knap van je hoor petje af,

lekker genieten van de kleinste dingen die soms zo rot zijn zoals de regen, hahah maf zal het geleken hebben

succes met jullie woning, hopelijk dat begin 200 9 hij af komt en het genieten word , alle goeds voor jou :-* :hug: je man en natuurlijk die 2 heerlijke kids,

met van die leuke nukken … ( heb je geen rolletje behang?) :mrgreen:

:hug:

Heerlijk dat je zo kan genieten van een beetje regen en plassen, waar je met je dochter zo heerlijk in kan stampen nat worden en kan zingen 'Het regent het regent… ’

Zal voor je meissie ook geweldig zijn geweest met haar mama zo lekker gek doen!

Normaal gesproken is het ‘Oh nee het regent’, en jij maakt er een feestje van !

Wel irritant van die kruipruimte zeg, en wanneer kan je wel Laminaat leggen?

En inderdaad is het niet zo heel gek he, voortijdige weeen omdat je laminaat ging leggen!

:hug: :hug: :hug: Geniet van de kleine dingen in het leven.

Als alles mee zit wordt de cv dit weekend aangelegd. Wanneer ie gaat werken is een tweede natuurlijk aangezien hier van alles mis gaat :mrgreen:

Ja was wel een beetje dom van mij maar ach… wilde zo graag helpen :wall:

Lana heeft het prima naar haar zin gehad in de regen :inlove:

:inlove: Lana in de plassen stampen…( doen dave en ik ook altijd :mrgreen: )

ik zie je ook helemaal zitten…in je onafhuisje… Don met donderwolken boven zijn hoofd. levy in de box te slapen… lana in een dwarse bui… en jij met een smile naar de radio luisterend…

hahaha

waar kerstmuziek toch niet goed voor is :-*

Heej,

Vind het knap hoe je hiermee omgaat… Dat je ondanks alles je toch gelukkig voelt!

Wilde even zeggen dat er aan je (jullie) gedacht wordt!!

Ron

Wat fijn dat je je zo goed voelt!

Lijkt me inderdaad wel frustrerend als alles dan zo tegen zit met het verbouwen.