Hier was ik er 1 van

Echt asociaal!!!

Echt ronduit belachelijk dat zoiets is gebeurt zeg!



En dan die kinderen en zwangere vrouw! wowwww ik zou helemaal zijn gaan flippen als het mijn kinderen betrof hoor…Niemand bind mijn kids zo vast…



Wat erg zeg dat een echt een traumatische ervaring moeten zijn geweest! :thumbdown:

O mijn haren gaan hier recht van overeind staan, kan er zo boos van worden!!! :twisted: En dit soort dingen gebeuren veel vaker en er zijn dus heel veel mensen die zeggen: afschaffen dat voetbal, bezorgd alleen maar ellende met al die hooligans. Tja bij hun is dus iedereen die naar voetbal gaat per definitie een hooligan :roll: Deze mensen zijn zelf nog nooit naar een wedstrijd geweest en geloven alles wat er in de krant staat.

Mijn man had het een keer met een Amstelcup wedstrijd Ajax-FCG. Op een woensdagavond daar naartoe, niks geen problemen in het stadion/vak. Na de wedstrijd werden ze anderhalf uur vast gehouden om niks. Niemand mocht naar de wc (daar waren ook kinderen). De wedstrijd was laat afgelopen en het was dus 4 uur 's nachts dat ze weer thuis waren en er moest op donderdag gewoon weer gewerkt worden. Je weet dat je laat op bed komt als je naar zoiets gaat, maar dit was toch echt nergens voor nodig.