Hier ook afscheid

Nou zoals vele van jullie weten ging het hier al een tijdje niet lekker meer. Mijn productie was flut ondanks de domperidon maar ik wou het toch niet helemaal opgeven. Ik werd gister voor de derde keer deze maand ongesteld (door die rot minipil :evil:) en nu is het helemaal niks meer. Vannacht werd Djanel zoals altijd wakker en ik nam hem lekker bij me in bed, legde hem aan en na een paar minuten lag hij te krijsen en te vechten aan de borst. Ik heb een potje zitten janken en ik ben toen het bed uitgegaan om een fles te maken. Deze dronk hij op en sliep weer verder…



Het is dus nu echt klaar, ik ga niet meer vechten. Ik heb hem 8 maanden met veel plezier gevoed en ik wil er niet met een rotgevoel op terug kijken. Ik ben trots op mezelf en ook op die kleine man van me.



Ik wil jullie bedanken voor alle goede adviezen die ik in de fgelopen tijd heb gehad :-*

Je mag zeker trots zijn op jezelf!

Ik zou geloof ik ook hard janken op dat moment 's nachts. Het is toch weer een periode die je afsluit.

Maar goed gedaan hoor, de laatste 8 maanden :clap: :thumbup: .

Dankjewel :-*

Top meid! Hardstikke goed gedaan :thumbup:

Applausje voor jou Tamara… je hebt een knappe beeb 8 maanden laten genieten en hij is een mooi, prachtig menneke nu… ik kan me zijn spekkies nog herinneren zeg… :inlove: Petje af :clap:

mickey en fai :-*

TaMa !! super meis!!



8 maanden mama room!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Meid, 8 maanden is hartstikke goed! :thumbup: Daar mag je met trots op terug kijken. Je mooie mannetje is er super van gegroeid :-* .

:-* !

Well done lieverd!

Super! Je hebt het mooi af kunnen sluiten en die 8 maanden neemt niemand je meer af! Nu kan je er zonder rotgevoel op terugkijken.

Goed gedaan hoor!

Tama!!



Je bent een kanjer, hebt het super goed gedaan al die tijd! Ik besloot om dezelfde reden als jij afgelopen zondag te stoppen!

Menig traantje gelopen… maar we kunnen met een glimlach op een super periode terug kijken!!



:-*

Lief die berichtjes :inlove:

Bedankt meiden :-*

Joh heeeeel goed gedaan!!! :dance: :clap:

super gedaan hoor :-*

TaMa, super gedaan hoor.



Ik kan me voorstellen dat je eerst even hebt zitten janken maar gelukkig kan je met een goed gevoel terug kijken op deze bijzondere periode.

Ik vind het heel knap :thumbup: :-*

:clap: :clap: :clap:



Heel goed TaMa, jammer dat je voor je gevoel er te snel mee moet stoppen.

Maar de keuze om niet door te blijven strubbelen is :thumbup:



Ik heb foto’s van je mannetje gezien en hij heeft de afgelopen 8 maanden het beste van mamma gehad.



:-*

Hee Tama, ik lees het nu pas

wat super dat je 8 maanden bv hebt gegeven!!!

Je kunt trots zijn op jezelf hoor!



ik kan me je tranen ook heel goed voorstellen.

Hoe is het nu?

Kun je een beetje wennen aan het idee of mis je het nog??

:hug: