Hier klopt iets niet... toch?

Iets heel vreemds: ik had Niels de borst gegeven (beide kanten) en daarna bleef 'ie zoeken met z’n mondje. Ik heb hem bij wijze van experiment vlak daarna een kv flesje met 100 cl gegeven. Dat ging zo goed als op en daarna was hij eindelijk voldaan (?) en viel in slaap na een half uur. Dit klopt toch niet?! Heb hem sinds vanochtend vroeg zo ongeveer om de 2 a 3 uur de borst gegeven! Of ik heb niet genoeg melk of hij heeft zo’n honger dat ik daar met goed fatsoen (wil ik zelf nog een beetje op de been blijven) niet aan kan voldoen. Wilde hierover het CB bellen maar die zijn alleen bereikbaar van 9 tot 12, verdomme (sorry) :wall:

Jippo, geef hem eens een ‘derde’ borst na het drinken…klinkt heel gek maar hier werkt dat soms ook zo. Casper drinkt aan beide kanten, is nog zoekende daarna en zodra ik hem weer aan de ‘eerste’ borst aanleg hoppa drinkt ie zo nog weer een minuut of 5 :o

Je zou denken dat het ‘leeg’ is maar zover ik begreep gaat je borst nooit echt leeg, want tijdens het voeden wordt er ook melk aangemaakt.

Ik hoor hem dan ook echt klokkende drinkgeluidjes maken.

En ondanks alle verhalen over bepaalde termijnen voor regeldagen, clusteren etc houd onze kleine man zich daar ook niet aan. Drukke dag gehad; clusteren voor het slapengaan. Sowieso komt hij iets korter op elkaar in de avond maar slaapt dus ook relatief lang in de nacht.

Overdag is hij soms aan het ‘regelen’ door iets minder tevreden te zijn na de voeding; regeldagje?

Sluit me aan bij Rhianon…



Niet meteen zo twijfelen meis… soms hebben ze van die dagen dat ze onverzadigbaar lijken… BV is ook nog eens lichtverteerbaar… Regeldagen zijn soms vermoeiend… zorg goed voor jezelf door goed te eten en drinken en geef eraan toe… leg hem maar gewoon aan wanneer hij dat wilt… je zult zien dat je er dan ook sneller doorheen bent…

Ik zou ook niet gaan experimenteren met KV :shifty: als je er toch al gevoelig voor bent, dan ga je straks over om de verkeerde redenen… :shifty: Geef je boobs wat meer credit! Dit is moeder natuur… Volg je beeb een beetje en je zult zien dat er straks ook wat meer ritme in komt… :thumbup:

Enneuh nog een aanvulling op Fai…vertrouw Niels ook!

Ja ontevreden dat kan voorkomen, maar hij heeft toch nog goeie poep en plasluiers?

Dat is de beste indicatie dat het qua voeding goed zit! :thumbup:

Alles daarbuiten…je kunt er een labeltje opplakken; huilbaby maar dan zou je voorstander van labeltjes moeten zijn.

Raadpleeg idd het CB die hebben vaak wel tips paraat. Mss is inbakeren een optie, een badje voor het bedje oid.

Hier ‘experimenteren’ we ook wel/nog. Vandaag ook een badje voor het slapengaan. En dat proberen we binnenkort als regelmaat in te gaan voeren. Worden zijn krampjes niet minder maar juist heftiger (en dan bedoel ik niet 1 dagje maar meerdere dagen) dan gaan wij ook eens kijken voor een puckababy oid.



Succes meis! :-*



p.s. vanavond hier ook ‘feest’ hoor een huilend ontevreden mannetje. Ik leg hem vaak aan, soms is hij even verzadigt maar kan zo na een half uurtje weer komen (al 2 keer vanavond sinds 19.00) en ik geef eraan toe. Swah dan maar het nieuws niet gezien dat haal ik morgen wel weer in. :oops: Ah hij moppert weer…mama loopt weer!