Hier geen pistolen of zwaarden

Wij hebben ook zwaarden en pistolen/geweren in de schuur… En inderdaad ook hier wilden we er eerst niet aan. Maar uiteindelijk zijn ze er wel gekomen :mrgreen: Ook omdat ik me realiseerde dat wij ook cowboytje speelden en ik de geur van het klapertjespistool altijd zo lekker vond. ( ben echt een meisje hoor maar vond het gewoon super!) Maar ook om er een beetje op toe te zien hoe er mee gespeeld wordt. Beter thuis goed begeleid en ook geleerd hoe, dan ergens anders waar ik niet bij ben op een verkeerde mannier. Enne een houten zwaard? Nee, liever een plastic prul die zo stuk is en die veel minder hard aankomt als ze er perongeluk een ander kindje mee raken. Want dat kan natuurlijk gebeuren net als wij iemand per ongeluk duwen of op de tenen staan.

ik heb met 2 meiden dat probleem denk ik niet, ze hebben er (nog) geen interesse in of voor…



Bij Daphne op school hebben ze wel de regel dat er geen speelgoed geweren of pistolen mee mogen naar school…



mijn broers hadden vroeger wel speelgoed geweren maar dat allemaal goed hoor en is helemaal goed gekomen met hun…uiteindelijk is het maar spel en zolang ze goed weten dat het spel is??

Ja… maar dan denk ik…

het is niet de bedoeling dat ze het zwaard ook gaan gebruiken… niet om een ander kind pijn te doen… Volgens mij had vroeger bij mij op school elk jongentje zo’n zwaard, maar heb ze er nooit elkaar mee te lijf zien gaan… :think:



Ach, ik ben gewoon een milde zwangere muts hahaha! Zal t zelf straks wel merken als mijn zoon opeens met zwaarden op alles en iedereen begint in te hakken, misschien denk ik dan wel heel anders…



:-*