hie vier jij je 30ste verjaardag ?

hoi hoi



ben nieuwsgierig hoe jullie je 30ste verjaardag hebben gevierd :slight_smile:



wordt over 5 weekjes 30 en mijn partner in juli maar we trouwen in augustus en dat kost natuurlijk ook een vermogen.



Maar aan de andere kant wil ik er wel een echt feestje van maken.

Twijfel of we het samen moeten vieren, wil er zowiezo niet gigantisch veel kosten aan uitgeven.



Vrienden van ons hebben bbq feesten gehouden maarja dan ben je gauw al zo’n 500 euro kwijt. Dsu ben op zoek naar leuke ideen vandaar mijn vraag :slight_smile:

kijk mee naar de reacties

wordt eind augustus 30 jaar

Ik heb een barbecue gegeven. Ben dan wel in oktober jarig, maar schoonouders hebben een grote schuur en we hadden geluk dat het best goed weer was die dag.

Ik heb niks bijzonders gedaan met mijn 30e. Ik werd gewoon 30 8)

Ik heb gewoon gewerkt geloof ik. Al zo lang geleden :wink: :mrgreen:

@Karin2 wrote:

Ik heb niks bijzonders gedaan met mijn 30e. Ik werd gewoon 30 8)


idem. :mrgreen:

Mijn (toenmalige) manheeft destijds (op mijn verzoek) een aantal vrienden en familie uitgenodigd en we zijn met een hele grote groep wezen bowlen, verder gewoon gezllig thuis met taart en dergerlijke hapjes natuurlijk.



Ik denk dat ik verder over die dag maar even niets zeg, toch DannySan? :mrgreen:

:think: Ik was er wél bij… en ik herinner me dat het een hele leuk dag was… :oops: :thumbup: :mrgreen:

we hebben een tuin en een hele grote partytent dus opzich kan een bbq altijd. Maar aangezien onze bruiloft al flink wat kost en we nog steeds aan het sparen zijn, gaan we denk ik niet bbqen maar opzoek naar een iets goedkoper alternatief om iedereen toch iets te eten te geven

niks speciaals, gewoon taart…

Hier wat meer visite gevraagd dan op andere verjaardagen. Was super gezellig, maar eigenlijk niets speciaals gedaan. Ipv taart hadden we soeskes en mini-tompoucen. Later op de avond natuurlijk drank :wink: en hapjes :drool: .



Iedereen is verzadigd en met het gevoel van een hele gezellige avond de deur uitgegaan.

Net als alle andere verjaardagen heb ik gedaan…ik ben nu 37…en zie wel wie komt…we zijn er erg makkelijk in…wie niet kan of ff geen zin heeft,ook prima…heb een hekel aan verplichte zitjes…maar laat altijd wel ff wat van me horen…dus lekker normaal gevierd…

ik moet eerst nog maar eens 23 worden :lol:



Maar ik zou gewoon thuis een feestje geven, misschien een soort buffet maken of een brucnh. Dat hoeft niet zo duur te zijn. Soep, broodjes, knakworstjes, verschillende soorten beleg en kaas, heerlijke fruitsalade ofzo.

Gewoon gevierd zoals anders. 30 is toch niet echt een mijlpaal te noemen :think: :think: :think:

@schoen wrote:

Gewoon gevierd zoals anders. 30 is toch niet echt een mijlpaal te noemen :think: :think: :think:


Idem :mrgreen:

Wij zaten toen met mijn partner, Anne, ouders, broer en schoonzus in centerparcs :mrgreen: (dat was mn kadotje van mn patner) en van mn ouders kreeg ik daar nog een schoonheidsbehandeling naar keuze :thumbup:

niet…



ik was toen hoogzwanger van Dave en mocht van mijn lievie geen rare dingen doen…hij was veels te bang dat de beeb eruit zo floepen HAHAHAHA( dat deed hij pas 28 dagen later)

nu ben ik 1-1 jarig en ik mocht ook niet naar buiten om naar het vuurwerk te kijken :lol: hij was bang dat de harde knallen de weeën zou opwekken :lol:



ach geeft niets hoor hij bedoelde het goed :inlove:



maar anders was er een feestje geweest in een zaaltje met al mijn vrienden en collega’s en wat familie…

@colle wrote:

niet…



ik was toen hoogzwanger van Dave en mocht van mijn lievie geen rare dingen doen…hij was veels te bang dat de beeb eruit zo floepen HAHAHAHA( dat deed hij pas 28 dagen later)

nu ben ik 1-1 jarig en ik mocht ook niet naar buiten om naar het vuurwerk te kijken :lol: hij was bang dat de harde knallen de weeën zou opwekken :lol:



Haha, wel lief vind ik hoor, lijkt de mijne wel


Maar om op de vraag terug te komen, mijn 30ste verjaardag waren we helemaal vergeten te vieren :oops: Een dag later viel me in dat ik iets vergeten was, watte dan hihi mijn eigen verjaardag :mrgreen:

@Karin2 wrote:

Ik heb niks bijzonders gedaan met mijn 30e. Ik werd gewoon 30 8)




Idem

Joh, laat je gewoon verrassen, heb ik ook gedaan, of niet Kaar?! :inlove: