Hi internet onbeperkt voor 2.50 pm op je mobiel

… of moet je daar nu weer een abb. of een toestel bij aanschaffen.



mijn toestel staat nog wel eens niet goed beveiligd en ben ik zo weer tien minuten aan het ‘internetten’ op mijn mobiel… en als ik nu voor 2.50 een internetbundel onbeperkt kan bestellen…



maar volgens mij is het alleen in combi met een toestel en abb.



iemand een idee?

Heb je al een abo bij HI?



Of heb je een andere provider?

is alleen bij een nieuw abbo. En zolang je abbo duurt dus idd met tel.



Ik heb dus laatst een nieuwe tel genomen met supersnel internet voor 3,75 zolang mijn abbo duurt

Bij een oude abbo, kan je deze (volgens mij) aanzetten via de Hi website.

Even op google: hi onbeperkt internet

Dan is het de link Internet op je mobiel - Abonnement - Hi

Maar weet niet of het zo is?

@Sweet-Love wrote:

Bij een oude abbo, kan je deze (volgens mij) aanzetten via de Hi website.

Even op google: hi onbeperkt internet

Dan is het de link Internet op je mobiel - Abonnement - Hi

Maar weet niet of het zo is?




volgens mij moet je dan 9,95 betalen… heb ook Hi en in julli al een aantal weekenden gehad met gratis internet en nu een gratis maand :mrgreen: ben verslaafd geraakt :oops:

Uhmm… spuit elf in de bocht.



Onbeperkt internet via mobiel wordt afgeschaft. Vodafone en nog een grote aanbieder (kweet niet meer welke) zijn de eerste die het aan banden gaan leggen. De rest zou op korte termijn volgen.

Vodafone, zo las ik, begint op 6 september met de invoering van restrictie aan internet op je mobiel en KPN eind 2010.



Je kan het overal vinden op google.

Dus tot 6 september heb je nog geluk… 8)



Ik heb net een abo afgesloten voor 2 jaar bij vodafone en daar heb ik een contract van.



En over 2 jaar zie ik wel weer verder. Denk niet echt dat ze hier veel klanten mee gaan houden.

Maar onbeperkt internet wás al nooit onbeperkt, iedere provider hanteert een zogenaamde ‘fair use policy’ dus in dat opzicht verandert er niets :slight_smile:

ok, nee, ik heb gewoon al een abb. bij hi.



maar waarom zouden ze het aan banden willen leggen…



ik zou het bij wijze alleen al willen omdat mijn beveiliging niet goed werkt en ik soms al tien min. aan het interfleppen ben… @#$!$!



maar ga daar geen 9.95 voor betalen… voor 2.50 was het nog wel te doen

@~Melanie~ wrote:

Maar onbeperkt internet wás al nooit onbeperkt, iedere provider hanteert een zogenaamde ‘fair use policy’ dus in dat opzicht verandert er niets :slight_smile:




Dat fair use policy gaan ze dus aan banden leggen. Dus je betaald dalijk voor een gedeelte, bv 10 mb per maand, en ga je daar over heen, dan betaal je per minuut of 15 minuten of iets in die richting.



Dus onbeperkt is het dus dan echt niet meer.

Onbegrensd internetten op het mobieltje behoort binnenkort tot het verleden. Vodafone is van plan nieuwe en bestaande klanten die hun contract verlengen per 6 september een limiet te geven van 250 Mb of 1 Gb, afhankelijk van het abonnement.



Eerder maakte KPN al bekend met een datalimiet te komen. Ook bieden KPN, Vodafone en T-Mobile al zulke abonnementen aan voor de iPad van Apple.

Bron : Algemeen Dagblad



Onbeperkt internetten op mobieltjes voorbij


AMSTERDAM (ANP) - Onbeperkt internetten op mobiele telefoons is binnenkort voorbij. Klanten zullen voortaan moeten betalen voor deze dienst. Vodafone schrapt het onbeperkt mobiel internetten al per 6 september voor nieuwe klanten en bij verlenging van abonnementen, aldus een woordvoerder van het telecombedrijf zaterdag.
Klanten van Vodafone konden voor 9,50 euro per maand onbeperkt internetten op hun smartphone. Helemaal onbeperkt was dat ook niet, gebruikers mochten niet meer dan tien keer het gemiddelde verbruik overschrijden. Daar komt nu een einde aan. Het telecombedrijf gaat nieuwe bundels aanbieden voor nieuwe tarieven.
De nieuwe abonnementen gaan uit van een maximum. Een woordvoerder benadrukt dat ,,het overgrote deel van de klanten voldoende heeft aan de nieuwe bundels''.

nou dan denk ik dat ze veel leden zullen verliezen als dit zo is,…ik ga dus echt niet extra betalen, want 10 mb is dus niets en daar zit ik zeker te weten al na een halve dag aan.

Die 10mb was ook bij wijze van he :wink:

@Debbie & Lana wrote:

@~Melanie~ wrote:
Maar onbeperkt internet wás al nooit onbeperkt, iedere provider hanteert een zogenaamde ‘fair use policy’ dus in dat opzicht verandert er niets :slight_smile:




Dat fair use policy gaan ze dus aan banden leggen. Dus je betaald dalijk voor een gedeelte, bv 10 mb per maand, en ga je daar over heen, dan betaal je per minuut of 15 minuten of iets in die richting.



Dus onbeperkt is het dus dan echt niet meer.


Je snapt me niet, ik bedoel dat providers al jááren roepen dat het onbeperkt internet is maar volgens die fair use policy’s zat er tóch een limiet aan dat onbeperkte.

Vodafone heeft wél een punt als ze zeggen dat het zichtbaarder word…



Ik had een paar maanden geleden blijkbaar de limiet van mijn ‘onbeperkte’ surf&mail overschreden en kreeg daar een sms over waarin dan werd gesteld dat mijn snelheid omlaag zou gaan en nog wat verder betalen voor extra mb’s.

En waar ik ook zocht, ik kon niet zien hoevéél ik had verbruikt en wát de gemiddelde ándere kpn klanten verbruikten, ik moest er maar vanuit gaan dat het zo was en dat is bij veel providers zo.



Met andere woorden die zogenaamde fair use policy heeft straks gewoon een andere naam: ‘limiet’ of zo :lol:

Alleen dan wél met een duidelijke grens en hopelijk een stuk controleerbaarder.

Mjah, ik ben er wel blij mee geloof ik :slight_smile:

Miscommunicatie blijkbaar. Maar ik liep er ook tegen aan toen ik ging kijken naar onbeperkt internet. Kon wel zien dát er een fair-use-policy was en dat die met max 10x overschreden mocht worden, maar wat nu het gemiddelde was waarop die max 10x overschreden mocht worden kon ik dus echt werkelijk nergens terugvinden. Ja, onder het mom van gemiddeld verbruik… ja en hoeveel is dat gemiddeld verbruik dan??? Juist, dat kon ik nergens vinden :wall:



En aangezien ik weiger om te bellen omdat ze deze info naar mijn idee best wel op het internet kunnen zetten, heb ik geen internet genomen :mrgreen: