Hi Allemaal..

Hoi, Ik ben Hilde en ik ben net hier geland… Ik ben 39wk/4 dagen zwanger van ons 3e en mijn 4e kindje…

De laatste paar weken was ik te vinden op een ander zwangerschapsforum, maar dacht maar eens verder mijn neus te volgen na een aantal vréémde acties van de moderators van dat forum… :think:

Anyway, voor de tijd die me zwanger nog rest…lol… lijkt het me gezellig om hier te lekker te klessebessen en te volgen waar we ons nu mee bezig houden…

hoi welkom en veel plezier

ucces met de laatste loodjes

nou welkom hierzo en hoop dat je het beter naar de zin krijgt hier.

Succes met de laatste loodjes idd…

hoi hilde,

wauw je vierde kindje alweer wat een rijkdom.

vind je het niet zwaar?

veel plezier hier en dat gaat vast wel lukken denk ik zo.

liefs bianca :lol:

Hey bedankt allemaal voor jullie berichtjes erg leuk te zien als je binnenkomt waaien… :wink:

@ Bianca, Nee… ik vind het niet zwaar, tenminste niet in de trant van ‘omdat er nog meer kinderen rondlopen’, maar wel door de BI die ik al heb vanaf het begin van praktisch iedere zwangerschap… De kids zijn geweldig en vinden het prachtig dat ze weer of voor de eerste keer 'grote broer of zus worden… Af en toe gaan ze mee naar de VK en ook kijken we samen op internet hoe de baby, hun broertje, er nu ong. uitziet in de buik en dan leg ik uit van hoe en wat…vinden ze erg interessant…lol

De oudste vraagt me nu al een week praktisch iedere dag; Mam, denk je dat je vandaag de weëen krijgt? Ik hoop het wel antwoord ik dan…hihihi

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Heel veel succes met de laatste loodjes en genietse straks

van de kleine.

Welkom op dit leuke én betrouwbare forum en heel veel succes met de laatste loodjes!

:: welkom ::

Wederom hartelijk bedankt voor jullie welkomsberichtjes… !! Erg leuk om te lezen… lol… :smiley:

Voor ik het vergeet… bij deze mijn Hyves Pagina, waar je meer over mij vind… :dance:

http://missmac1973.hyves.nl/#

Liefs Marieke

Welkom en veel plezier hier, succes alvast met je bevalling :slight_smile:

welkom en veel plezier

succes met je bevalling

Hilde, Welkom op het forum en alvast veel succes met de bevalling!

Overigens kun je hier met beebje en andere kids vraagjes prima op het forum terecht. Dus te laat is het nooit!

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hallo Hilde

Ook van mij een zeer welkom :dance: en veel plezier hier op het forum.

En succes met de komende bevalling.

we komen je vast hier nog wel eens tegen.

Groetjes Jessie33

Welkom! :smiley:

welcom :: :: :**: