heykes allemaal....

pff ne ganse uitleg…

donderdag is de jongste geopereerd.

de poliepen eruit ,buisjes in oren en amandelen eruit.

maar nu heeft ze sinds donderdagnacht niet echt meer geplast buiten vanmorgen een paar druppels…

ze wil ook amper drinken en eten… ze heeft nu nog steeds niet willen drinken…

haar ene oortje blijft ook zo een klein beetje bloeden en doet precies wel pijn…

ik weet het echt niet meer :cry:

iemand ook zoiets meegemaakt of tips

bedankt allezinds al! xxx :oops:

Als ik jou was zou ik even een dokter gaan bellen nu, want als ze een paar dagen niet meer geplast heeft dan lijkt t mij verstandig om even contact opnemen met de huisarts. De huisartsen hebben weekenddienst, dus je kan gewoon bellen toch. Dan weet je ook wat je te beste kan doen.

ik had gisteren gebeld naar kinderarts.

en die zei je moet wachten tot zes uur ,maar ze had een half bekertje cola zonder prik opgedronken dus ik dacht ik wacht nog ne nacht …

en vanmorgen was haar pamper dan een heel klein beetje nat…

zou da voldoende zijn?

grtjs

Ik zou dan even proberen de kinderarts weer te bellen. Als je t niet zeker weet of twijfelt, altijd bellen. En als je belt, kan je vaak ook weer advies krijgen voor de komende tijd.

Veel beterschap voor jullie kleine… hopelijk is ze snel beter.

dank je wel… :hand:

en ijs? wilt ze dat wel

als Luna ziek is en niet wil drinken laat ik haar meestal ijsjes eten zit ook vocht in :wink:

ja gisteren een half waterijsje , en dan heeft ze genoeg en nu wil ze nog steeds niet drinken of eten…

een radeloze mama :frowning:

kinderen kunnen ook veel vocht verliezen zo. Ik zou toch even bellen, misschien adviseren ze wel ORS ofzo. MAar dat zou ik wel overleggen omdat ze ook geopereerd is.

ors is da nie da slecht drinkend ding,heb da nog moeten doen als ze wa kleiner was! da was echt verschrikkelijk ze moest er echt van kokhalzen… :?

ze hebben dat ook in sinaasappelsmaak geloof ik. Maar zeker even in overleg doen, mocht je het willen doen

Hoe is t nu met jullie kindje? Gaat het al wat beter?

heb van zondagmiddag tot gisterenavond in ziekenhuis gelegen mee aagje… ze heeft een bacterie op haar oren …

maar wil nog steeds niet echt drinken ,dus ik moet haar plasjes bijhouden en hoeveel ze plaste…

ze heeft waarschijnlijk een schrik opgelopen van de operatie dus de kinderarts vreest dat het in haar hoofdje zit,ik weet echt niet wat ik daar mee moet… :cry:

och jee… is jullie kindje nu wel thuis dan? Gaat het wel beter tov vorige week? Wat een ellende. Ik hoop dat het snel beter zal gaan. Heel veel sterkte. :hug:

ja zijn thuis van vrijdagavond,maar is nog niet echt schitterend vind ik…

he wat naar zeg…en nu, heeft ze medicijnen of moeten jullie weer terugkomen of moet het uit zichzelf overgaan?

Veel beterschap voor jullie kindje.

@natasja wrote:

he wat naar zeg…en nu, heeft ze medicijnen of moeten jullie weer terugkomen of moet het uit zichzelf overgaan?

Veel beterschap voor jullie kindje.

ze moet eusaprim nemen en oordruppels maar in haar éné oortje krijg ik de druppels er niet meer in zit precies potdicht…

maandag moeten we sowieso op controle maar ik weet het echt nie meer :cry:

wat een toestand zeg. Enne bij twijfel of ongerustheid altijd weer bellen he. Ik kan me helemaal voorstellen hoe verdrietig dit voelt.

Ik wens jullie heel veel sterkte en beterschap. We hopen dat jullie kindje snel weer beter wordt.

dank je wel! wij hopen het ook!