heykes allemaal....

ik zit mee een probleempje,mijn dochter word in september drie jaar.

heeft ondertussen al zeven of acht zware keelontstekingen meegemaakt.

als ze drie maand oud was heeft ze rsv virus gehad

maar nu al een dag of twee is ze altijd ma moe ,altijd maar in de zetel liggen of haar moeten pakken… weinig eetlust. maar maakt geen koorts …(ze heeft da al es gehad ma da is over gegaan)ze slaapt niet meer over de middag.

maar ze zit er s’avonds om 19U in en is s’morgens wakker rond 8uur.dus ze slaapt 13uur…

maar ik weet niet meer wat ik moet denken pffff

een hopeloze mama :cry:

Ziekte van PFeiffer? :think:

Geen idee… Amy heeft ook zo’n periode gehad. Niet vooruit te branden en sliep overdag ook gerust nog 3 uur (en in de nacht 12 uur)…

Anders gewoon even naar je huisarts.

Succes! :thumbup:

Nathalie heeft ook zo’n periode gehad, meerdere zelfs als ik er nu over nadenk. Meestal is ze na zo’n periode ook een kledingmaat gegroeid.

Ik denk dat het erbij hoort. “Groot worden” kost veel energie.

Ik zou me niet teveel zorgen maken.

@Becca wrote:

Ziekte van PFeiffer? :think:

Geen idee… Amy heeft ook zo’n periode gehad. Niet vooruit te branden en sliep overdag ook gerust nog 3 uur (en in de nacht 12 uur)…

Anders gewoon even naar je huisarts.

Succes! :thumbup:

bedankt voor jullie reactie’s…

ze wou zelfs amper buiten spelen vandaag enzo… zit al van kwart na zes in haar bedje eens benieuwd hoelang ze nie gaat slapen… :zzz:

wat houd dat in de ziekte van PFeiffer?

hoe doen jullie da mee die bandjes hoe oud jullie kindjes zijn en die foto’kes ben nieuw hier en kan da helaas niet vinden :think:

Onze Nathalie is op 1 juni 3 jaar geworden.

Amy het dochtertje van Becca (een lieve vriendin van mij toevallig :mrgreen: ) is in april 3 geworden.

Ben benieuwd hoe het met je meisje gaat, hoe ze slaapt vannacht.

Ik neem aan dat je de banners bedoelt?

Die kun je hier aanmaken:

http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm

Daarna in je profiel zetten bij je onderschrift :wink:

@Marieke_5000 wrote:

Onze Nathalie is op 1 juni 3 jaar geworden.

Amy het dochtertje van Becca (een lieve vriendin van mij toevallig :mrgreen: ) is in april 3 geworden.

Ben benieuwd hoe het met je meisje gaat, hoe ze slaapt vannacht.

Ik neem aan dat je de banners bedoelt?

Die kun je hier aanmaken:

http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm

Daarna in je profiel zetten bij je onderschrift :wink:

je moet betalen daarvoor :frowning:

vannacht heeft ze goed geslapen tot half negen.

vanmorgen is ze mee papa mee buiten geweest een uurke en ligt alweer doodmoe in de zetel pfff

xxx

Nee hoor hoef je niet voor te betalen.

Mijn zoontje heeft af en toe ook van die periodes

es testen

ik denk da het haar amandelen zijn,weet het niet ,is toch nie normaal dat een kind een ganse dag in de zetel ligt mee zo een mooi weer… :cry: :shifty:

Het is je gelukt :thumbup:

Als je denkt dat het haar amandelen zijn misschien toch even een bezoekje aan je huisarts brengen. Is ze ook vaak verkouden?

@Marieke_5000 wrote:

Het is je gelukt :thumbup:

Als je denkt dat het haar amandelen zijn misschien toch even een bezoekje aan je huisarts brengen. Is ze ook vaak verkouden?

ja het is inderdaad gelukt hihi :dance:

ze is vaak verkouden ja,maar heeft al zeven keer aan haar amandelen gehad en zat het iedere keer volledig ontstoken mee etter erop en blaasjes :?

maar ze maakt nog geen koorts 37,6 is het hoogste da ze doet…

ze is alweer van kwart na zes in haar bedje ,was zelfs te moe voor in haar badje te gaan. :shifty:

:vlinder: :vlinder: :vlinder:

En ze is nog nooit aan haar amandelen geopereerd als ze er al 7 keer last van heeft gehad?

Dan zou ik zeker even naar de huisarts gaan en een verwijzing naar een kno-arts vragen!

@Marieke_5000 wrote:

En ze is nog nooit aan haar amandelen geopereerd als ze er al 7 keer last van heeft gehad?

Dan zou ik zeker even naar de huisarts gaan en een verwijzing naar een kno-arts vragen!

wat is een kno arts? ze had momenteel bij ne kinderarts en die zegt dat dat niet gedaan word voor dat ze drie jaar zijn maar ze ziet er echt van af… :cry:

Kno-arts is Keel-Neus-Oren :wink:

Woon je in België?

Hier in Nederland wordt het wel gedaan hoor, zeker als een kindje er erg veel en vaak last van heeft.

@Marieke_5000 wrote:

Kno-arts is Keel-Neus-Oren :wink:

Woon je in België?

Hier in Nederland wordt het wel gedaan hoor, zeker als een kindje er erg veel en vaak last van heeft.

ow zo hihi :oops:

neen ik woon in belgie… hier doen ze dat nie voor hun drie maar ze ziet er zo vanaf!!!pff ik weet mij soms echt geen raad meer… :cry: :?

He

Heel erg vervelend is dat :hug:

Als ik je verhaal lees dan is die bijna tzelfde als van Fieke :wink:

Je zou bij de ha ff hb kunnen laten prikken, want wie weet is die veel te laag :wink:

Wij hebben t met Fieke ook gehad en die heeft 3 mnd ijzerdrank gehad en nu gaat t prima :thumbup:

@moeder van 2 wrote:

He

Heel erg vervelend is dat :hug:

Als ik je verhaal lees dan is die bijna tzelfde als van Fieke :wink:

Je zou bij de ha ff hb kunnen laten prikken, want wie weet is die veel te laag :wink:

Wij hebben t met Fieke ook gehad en die heeft 3 mnd ijzerdrank gehad en nu gaat t prima :thumbup:

een tijdje terug hebben we haar bloed laten testen op alles… ook op haar ijzeren en allergie enzo…

dat was allemaal goed ,maar wat ze nu ook sinds kort doet is snurkenen een ruikende adem…

ze ligt hier weer in de zetel heeft weer 13uren geslapen :zzz:

maar ze maakt geen koorts ofzo…

:roll: :roll: :?

na de kinderarts geweest ma nog geen stâp verder…