ik ben wendy,25 jaar en bezig aan ronde 1 voor ons eerste kindje. Ik vind het geweldig moeilijk om mijn gedachten te verzetten…Overal zie je zwangere mama’s enzo. Het verlangen is heel groot. Ook bij de toekomstige papa. :kaars: dat het snel zo ver is he Heeft er iemand tips om de gedachten te verzetten?
Groetjes :-*
welkom en veel plezier hier
van harte welkom op dit onzettend gezellige forum
ben al 3 jaar zwaar verslaafd :mrgreen:
iets om je gedachte te verzetten… hmmmm dat is moeilijk hoor
ik weet er alles van
maar je kunt dingen doen die je leuk vind of juist niet :mrgreen:
maar ik was er op een gegeven moment ook tijdens mijn werk over van alles aan het nadenken en zag ook overal zwangere vrouwen lopen
nu is dat niet zo raar als je dicht bij een gezondheidscentrum woont
maar als je graag wilt vallen dat soort dingen altijd extra op
dus herken je probleem
Welkom En Veel Plezier Hier !!!
En Veel Suc6 Natuurlijk!!!
Welkom!
heb er heel de nacht over gedroomd haha
tijd om echt de gedachten eens te verzetten…Beetje shoppen vandaag.
@Petatje wrote:
ik ben wendy,25 jaar en bezig aan ronde 1 voor ons eerste kindje. Ik vind het geweldig moeilijk om mijn gedachten te verzetten…Overal zie je zwangere mama’s enzo. Het verlangen is heel groot. Ook bij de toekomstige papa. :kaars: dat het snel zo ver is he Heeft er iemand tips om de gedachten te verzetten?
Groetjes :-*
Welkom hier en hoop dat je snel zwanger mag worden!
Ik herken het wel hoor, toen wij bezig waren zwanger te worden zag ik ook overal zwangere vrouwen, babyboom op tv… pff
Misschien dat het op de duur minder wordt…wij waren na ronde 3 zwanger dus heb er niet zo lang mee gelopen
welkom hier en hoop dat t snel RAAK mag zijn voor jullie!
bedankt allemaal. Vraagje, als je zwanger bent wanneer krijg je dan de eerste symptomen?
Dat kan heel snel zijn, maar ook pas later.
Daar is eigenlijk niks zinnigs over te zeggen.