Hallo!
Ik ben dus nicole en mama van tess (9maandjes oud 10-01-'10)
Mijn vriend dacht onvruchtbaar te zijn doordat hij chemo heeft gehad op z’n 13de. We gingen het gewoon proberen en hadden ons ingesteld op het ergste. Maar nee hoor. Wonder boven wonder is onze tess ontstaan!
Ze is in het ziekenhuis geboren omdat ik tegen zwangerschapsvergiftiging aan zat en mijn bloeddruk door het dak heen ging zo hoog! Vocht had ik overal en dus werd ik ingeleid. Na direct een weeenstorm te krijgen heb ik om een ruggenprik gevraagd.
Ik heb maar 12 min geperst en daar was ze! Prachtige meid en alles goed ookal was ze bijna 4 weken te vroeg. Alleen raakte de placenta niet los. Dus ik heb alles gemist kwa wegen en wassen. Toen ik uit de narcose kwam was ze al schoon en lag ze heerlijk in een bedje.
Mijn vriend werkt internationaal en is alleen in het weekend thuis…
De eerste weken waren zwaar omdat ik nog zo moest herstellen van mijn 2,5liter bloedverlies, maar ik geniet nu volop van mijn doordeweekse dagen alleen met tess.
Maar nu komt het… als mijn vriend thuis is ga ik soms bijna in de aanval als hij het niet goed doet.
Ik vind mezelf zo gemeen! Hij kan er niets aan doen en hij is zoooo lief voor haar. Maar de simpelste dingen weet hij niet, de billendoekjes laat hij altijd open staan en zo ontstaat bij mij irritatie.
Wat is jullie advies? Hoe kan ik mij in het weekend lekker ontspannen? Hij doet het met zoveel liefde en ik waardeer dat ook! Alleen wil ik me niet boos maken om die onnozele dingen! Het is ook ZIJN dochter en niet te vergeten… Wij houden zoveel van elkaar!
dikke knuf nicole
Ten eerste welkom! Gelukkig heb je inmiddels een dochter. Mooie naam :inlove: Wij wouden eerst ook voor Tess gaan maar is het uiteindelijk Katie geworden!
Hier ook hetzelfde… Wat je eraan kan doen is gewoon op zijn manier laten doen. Niet iedereen pakken het op dezelfde manier aan. ook al snap ik je frustratie want doekjes drogen hierdoor uit maar corrigeer hem telkens ermee als je hem erop betrapt… En dan gewoon op een rustige manier.Hem hiermee aanvallen heb jij jezelf mee want hij doet al goed zn best (toch?) Hij is tenslotte hele week van huis en alleen in de weekenden bij jullie dus die leert er minder snel! Mijn vriend vergeet ook elke x de helft. Of de luier niet opruimen of luier niet goed omdoen! dat soort dingen kan ik hem maar niet leren en heb ik het maar bij neergelegd.
o wat fijn om iemand te spreken die het gevoel en situatie herkent.
Begon me er echt voor te schamen dat ik me zo voel. :oops: Hij is SUPER lief met tess. Echt een goede vader. Dus daar kan het niet aan liggen.
Bedankt voor je advies. Ga maar proberen me erbij neer te leggen. Ik wil er absoluut geen ruzie door krijgen met hem.
dikke knuf nicole
In het begin werd k ook gewoon kwaad op hem, ruzie dat we hadden maar dat werkt juist nadeel in onze relatie wat ik ook niet wilde… Er zijn veel moeders die irritatie’s hebben bij kleine dingen. maar een ding; we zijn nooit hetzelfde!
je hoeft je er niet voor te schamen Ik zat er ook mee maar in ieder geval als papa’s maar lief voor zn kids zijn!
welkom en veel plezier hier