Hevig vloeien na verwijderen Mirena

Ik heb vorige week vrijdag mijn Mirena laten verwijderen.

Nu ben ik dezelfde dag begonnen met vloeien, maar het is nog steeds bezig. En niet zo’n beetje ook!

Ook veel een grote stolsels (sorry voor de details :oops: :sick: )

Is dit normaal? En hoe lang gaat dit ongeveer duren?

Helemaal niemand? :?

Sorry meis…ik heb mijn mirena er nog in zitten…hoef pas over drie jaar heen om hem eruit te laten halen…

Hoop dat je nog reacties krijgt…

Ik had een paar spatjes in mijn slipje, nou ja, kan het geeneens spatjes noemen eerlijk gezegd.

Dus ook dát zal wel heel erg verschillen per vrouw.

Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon naar de dokter gaan meis :-*

Bedankt voor jullie reacties. Het leek wel op de miskraam die ik had gehad, zoveel! Maar goed, zit nu op dag 11 en loop nog met een supertampon. Straks maar even vragen aan de dkt.

hier een beetje bloed alleen op de dag van het verwijderen.

Ik zou inderdaad even vragen…

Nou, volgens de dkt was dit normaal.

Afwachten dus. Allemaal bedankt.

Ik zie nu je topic pas!



Ik heb de mirena 9 maanden gehad en er is 9 maanden bloed opgebouwd wat ik 3 dagen mijn lijf uit wilde.



Ja dus, heel herkenbaar!



Ik bracht mijn dochter naar school. We wonden toen nog in ons oude huis en Emma ging al in de nieuwe woonplaats naar school, ongeveer een kwartier rijden met de auto.



Voor vertrek een schoon extra large verbandje in gedaan en ik stap bij school de auto uit en ik voel het in golven naar buiten stromen. Een groot bloedbad!

Ik was totaal doorweekt!



Dat en het zeldzame feit dat ik door de hormoonwisseling in mijn lijf 20 kilo was aangekomen door die mirena ( en dat is echt niet overdreven), maakt dat ik blij ben om van dat ding af te zijn!