hete voeten

Ik heb het al een poosje, maar het gaat mij steeds meer en meer mijn nachtrust kosten, dus ik probeer hier even DE tip te scoren. :lol:

Aan de buitenkant voelen ze niet warm, maar binnenin voelen mijn voeten belachelijk heet aan.

Ik heb al kriebelbenen door de zwangerschap en dan moet je al constant je benen bewegen, maar door dit kom ik helemaal niet meer in slaap(en ook nog wel andere klachten hoor :frowning: )

Ik heb het al geprobeerd om ze op een cold pack te leggen en de ventilator erop te laten waaien, maar dat werkt maar even. Ze worden al heel snel weer warm.

Normaal gesproken heb je in de winter bv. kouden voeten en dan ben je helemaal koud, nu is het dus precies andersom.

Kan het dus ook verder mijn lichaam niet meer koel krijgen. Wat ik ook aantrek of hoe koud ik de douche ook zet.

Iemand DE tip??? :pray:

Ik heb geen tip, maar ik heb er wel heel erg vaak last van. Zeker als ik moe ben, of tijdens hormoongebruik en de zwangerschappen. Erg irritant!!! :?

Heeft dus duidelijk met de hormoonhuishouding te maken.

Hopelijk mag jij het snel dan ook weer gaan meemaken MET beebje in je buik ipv hormoongebruik.

Bedankt voor je antwoord en SUCCES!!!

Lief van je, ik hoop het ook! :-*

Hopelijk zijn jouw hete voeten snel over, omdat je bevallen bent! Heel veel succes alvast!

Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook.

Ik deed dan natte koude washandjes over mijn voeten die ik dan buiten het dekbed gestoken had :oops:

In het ziekenhuis vonden ze me erg grappig… :mrgreen:

Tammie Dat doe ik ook wel eens. Of je voeten in een washandje steken, kan ook! Alleen als je het te koud doet, gaat je lichaam des te harder werken om het weer op te warmen. Met als gevolg dat je voeten nog heter worden… :roll:

Heb gisteravond/vannacht weer op een ijszak gelegen.

Niet echt handig in bed en het werd idd alweer snel TE koud.

Maar toch wel weer een paar uurtjes erop kunnen slapen.

Washandjes ljkt mij zo onhandig in bed. die nattigheid. :mrgreen: