Het zoveelste testvraagtopic.

Nu twaalf dagen geleden hebben we onveilig geklust. Ik had hiervoor al een aantal dagen slijmerige afscheiding (teken dat mijn eisprong eraan zit te komen :wink: ) De dag dat we geklust hebben was het over. We hebben beide iets; wat is, is. Nu dacht ik enkele dagen later dat ik dus een innesteling heb gevoeld. Steekjes en bij het afvegen had ik wat bruin bloed. (ja met alle smakelijke details erbij. :mrgreen: )

Heel veel symptomen heb ik nog niet maar wel enkele die ik erg herken bij mijn vorige zwangerschap(pen): veel uitslag (ik ga als het ware terug de puberteit in), hoofdpijn met vlagen en kouwelijk. Grotere borsten al een beetje maar nog niet pijnlijk maar dat komt pas als ik over mijn NOD ga.



Nu deed ik een test (niet met ochtendurine) in feite drie/vier dagen voor mijn NOD van Kruidvat (zo twee voor tien euro tests) maar negatief. :? Echt hartstikke negatief. Kan het zijn dat ik te vroeg heb getest en dat KV niet zo gevoelig is? Ik merk dat ik echt teleurgesteld ben en voel me genept in feite omdat ik wel degelijk iets gevoeld heb. Maar als er nu nog geen HCG in mijn urine zit ben ik toch niet zwanger? Dat kan toch niet op vier dagen veranderen of wel?

KV testen staan bekend als goed gevoelig. Maar 4 dagen voor de NOD is vroeg (doch niet onmogelijk). Ik zou gewoon een paar dagen wachten (ik weet het, heel makkelijk gezegd) en over een paar dagen opnieuw testen. Dan heb je zekerheid… Hoop voor je dat het raak is!

Je hcg verdubbeld zich iedere 2 dagen. Dus het kan nu nog te weinig zijn om daarmee positief te testen. Over een paar dagen gewoon nog eens testen (of 4 dagen afwachten :wall: )



:hug:

kruidvat testen zijn idd erg gevoelig, maar alsnog ligt het per persoon anders hoe snel je positief test. Ik ken mensen die pas bij 4-5 dagen overtijd positief testen, zelf test ik wel vrij vroeg positief, laatste keer ook. Ik zou het 2 dagen ( of het liefst zelfs 4 ) afwachten en dan opnieuw testen, maar ik weet hoe lastig het is!

Ik ben over het algemeen een latere positieve tester.

Zelf ben ik dus ook niet zo, van het voor NOD testen.



Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid meid :hug:

Officieel overtijd! :wink: Durf niet meer te testen, voel eigenlijk allerlei dingen maar ben bang dat het mijn eigen inbeelding is. :oops: En ergens ook bang dat het zo zou zijn. :oops: :oops:



Ik ga eigenlijk nog altijd voort op mijn borsten maar die doen nog steeds niet pijn. :think: Wel vreemde steken en ze ‘voelen’ anders aan maar niet de pijn die ik had bij de zwangerschap had bij Noortje. Ook had ik dinsdag op een gegeven moment ontzettende ongi-krampen in mijn buik maar ik ben geen spat bloed verloren. Dat ken ik ook niet van mij Noortje. :think:



Men wat een gedoe. Ik zal zien na mijn werk vandaag of ik ongesteld word en anders toch nog maar eens richting KV en een test halen! :think:

Je hebt het in je eerste post over KV ‘2 voor 10 euro’ testen?

Volgens mij zijn degene ‘2 voor 5 euro’ juist degene die gevoelig zijn? Dit zijn degene die ik altijd gehaald heb en 1 dag voor NOD al licht positief testte.

kv testen 2 v 5 zijn erg gevoelig…

Helaas had ik vorige week 1 dag voor mn nod een hele lichte streep (terwijl ik bij de meiden pas na 11 en 14 dagen na mn nod positief teste) maar toch ongi geworden :? zwaar balen want was toch wel een beetje blij. Had ook veel klachten maar mn lichaam zal me wel voor de gek hebben gehouden…

Ja ik had het over ‘twee voor tien’. Diegene waar een plusteken moet komen eigenlijk als ‘tweede streepje’.



@chantal: ofwel heb je een prille miskraam gehad? :think:



Hier nog niet ongesteld, ben ook nog geen test gaan uithalen. Ik heb constant het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden dus laat het even zo. :wink:

Nog steeds niets.

Enfin morgen toch nog een testje! Dan heb ik zekerheid. :wink:

Spannend! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Spannend hoor!



Ja weet niet of het een prille miskraam was…klachten waren er wel ben tot 4 dagen na mn nod heel misselijk geweest en nu zijn alle kwaaltjes over…

In Januari heb ik een mk gehad en toen was het duidelijk dat het zo was, nu heb ik alleen 2 dagen een giga leegloop gehad wat ik anders nooit zo erg heb…

en? :slight_smile: leuke topics zijn dit altijd! :wink:

ow spannend! heb je al opnieuw getest?

Ben benieuwd Femke :pray:

Enne, al duidelijkheid :pray:

Nope! :mrgreen:

Ik ga de test halen voor ik moet werken vanmiddag, kv ligt er vlak over. Dus vanavond heb ik duidelijkheid hopelijk. :wink:

dat je zoveel geduld hebt :mrgreen:

maar ben benieuwd!

pffff spannend :mrgreen:

Niet getest want ben ongesteld geworden vandaag! Had het wel verwacht na de negatieve test op maandag!



Ergens wel teleurstelling maar ook opluchting. :oops: Ik zou liever eerst verhuizen (in het najaar) en met dikke buik is dat wel iets minder praktisch en vooral… de angst om te bevallen weeral. Ik heb totaal geen idee hoeveel risico er is dat ik opnieuw een fluxus krijg. :?