het zomaar aanraken van je buik............... door vreemde

Nooit last van gehad dat vreemde of familie/vrienden dat deden.

Een keer gehad toen de kleine net bewoog dat ik mijn zus der hand snel pakte en op mijn buik legde. Mijn zus voelde t voor t eerst en trok zon vaag hoofd :smiley: Een vriendin die er bij zat vroeg hoe t voelde toen heb ik haar hand ook maar gepakt. Dat is de enigste keer geweest dat iemand anders dan familie aan mijn buik heeft gezeten.

vrienden en famillie vind ik helemaal niet zo erg , met de vorige zwangerschap kwam mijn buik niks te kort mijn broer lag te kroelen met zn hoofd op mijn buik en zo schopte dominique tegen zn hoofd hahaha en mijn moeder was er vooral heel druk mee , zeker op het eind als ze hem druk zag bewegen moest te even voelen…

maar dan die totaaaaaal vreemde mensen die in de sm zomaar ineens uit het niets je buik beetpakken , daar heb ik het niet zo op.

Ik weet precies wat je bedoeld. Ik heb in de supermarkt ook die aanvaring gehad. Ik heb toen uit schrik reactie dat mens een flinke douw gegeven en er nog even achter aan geroepen dat ze haar poten maar op iemands anders buik moest gaan zetten.

Was gewoon rustig aan het winkelen en uit het niets een paar handen op je buik :wall: grrr wat denken die mensen wel dat we algemeen bezit zijn als we zwanger zijn!!!

ik heb daar geloof ik nooit zoveel last van gehad dat als ik aan het winkelen was ze zomaar aan m’n buik kwamen (scheelt natuurlijk dat ik nooit zo heel vriendelijk kijk :wink:)

@Ziet wrote:

blijkbaar was ik afschrikbarend, want niemand heeft aan mijn buik gevoeld… :eh:

Ik ben blijkbaar ook ‘doodeng’ dan, er heeft nog nooit een vreemde ongevraagd aan mijn buik gezeten…

Ik ben eigenlijk altijd verbaasd als ik dit soort topics lees, net als topics over vreemden die ineens aan je kindje zitten :slight_smile:

Hmm bij mij durven ze dat ook niet :lol: en nee dat vind ik helemaal niet erg.

Mijn buik deel ik wel met mijn man want het is ook zijn kind wat we aan het maken zijn :wink:

Ow wacht nee ik lieg, de gyn en VK mag er ook aanzitten maar das professioneel 8)